3 روز پیش 4 اسلاید 290 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (14)
  • واقعا عجیبه همه میدونن هایب چطوری باز میزن مثلا اونجا شروع بکار میکنن

  • خسته نباشی سازنده بفرما شوکولات بمیل🍬
    +این پست محتواش تکراری بود. ولی به هر حال اولین گند هایب نیست. حالا اینا پسرن نسبت به گرل گروپا بیشتر مورد توجه قرار می گیرن ولی نیوجینز چی؟ احساس می کنم دنیل فراموش شده. به هر حال خوب بود.💁🏼‍♀

  • هایب در حال ویران کردن گروه ها و آیدل های بنده خدا
    فعلا که ترکش کاراش انهایپن رو گرفت خدا میدونه بعدی نوبت کدوم گروهه💔😔

  • هیسونگ و برمیگردونیم

  • همیشه از هایب متنفر بودم. هستم و *خواهم بود

  • گریهگریهگریه🥀

  • imageʆƠƳƲƦȋ
    مدتی نیستم

    درودددد میشه فالوم کنی تازه اومدم تستچی پیلیززززززززز💔😭

  • من اصلا انهایپن رو نمیشناختم ولی همون موقع که این خبر اومد خیلی ناراحت شدم و تا الان امید داشتم ولی هیسونگ یا ایوان دبیو کرد و دیگه نمیشه کاریش کرددددد اه تف تو این زندگی

    • همه ی انجینا احتمال میدن هیسونگ بعد اهنگ و کارای سولوش برگرده گروه یعنی چی که نمیشه کاریش کرد

    • انشالله امیدوارم

  • هایب چرا هیسونگ واقعا؟ ۱۰۰ تا گروه فرعی داری مثل تواس بوندو اینا... اصن یجور دیگه خرابکاری میکردی. کامبک بد میدادی بهتر بود. الان واقعا همه انجلینا از همین الان دارن کامبک the sin: bliss رو بایکوت میکنن

    • آخه وقتی ما ride or die رو بایکوت نکردیم چرا باید the sin:bliss رو بکنیم، این واقعا بی انصافی میشه اگه قرار بر بایکوت بود خب هیسونگ رو هم باید بایکوت می کردیم نه فقط انهایپن

    • دیگه کار زیادی از دست ما در این باره بر نمیاد، انجینای اینتر میدونن و خودشون

  • از بنگ شی هیوک تا عمر دارم متفرم🙏🏻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.