ناظر ایندفعه قلبم رو برات بنفش کردم بیا بگیرش💜
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر ایندفعه قلبم رو برات بنفش کردم بیا بگیرش💜
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فن هیچکدومشون نیستم ولی به نظرم نازن
البته بدون میکاپ😁
جچ:سلنا گومز
ببین عزیرم کلا هر جوره حساب کنیم همه بدون میکاپ خشگلترن و نیازی به معدله ریاضی نیس
دقیقا
ج چ: بی تی اس . بیلی . هالزی . مایکل جکسون . جاستین بیبر . امینم. سلنا گومز. جنیفر لوپز . سای . ریحانا ...
خیلی زیادنننننن اصن نمیتونم بشمارم ... فعلا اینا ۱۰ نفر اولن :/🗿
ج چ: تیلور، بیلی
اینا خدا های منن...
ولی چرا همشون بدون آرایش خوشگل ترن😐😬
عاقااااا چرا اینا بدون میکاپ خوشگلترن ؟ 🤐😑
ج چ : رابرت پتینسون 💅😎🥺🤍
نمدددد
بیلی و آریانا بدون میکاپ خوشکلترن
اوناکه خودان
مثکه همه بیلی هستن😐😐😐
اوکی ولی هالزی>>>>>💙✨:)
چطور میتونه اینطور با قلب من بازی کنه
*وی روی هالزی کرا///ش است
ج چ: همشونو دوست دارم ولی کیتی یه چیز دیگه است💕