4 سال پیش 8 اسلاید 821 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (10)
  • همه درسته ولی کره ای انقدرا هم سخت نیس
    فارسی هم فکر کنم باید جزو سخت ترینا باشه حروف الفبا و چیزای دستوریی و حرفایی که چنتان مثل(ز) به کنار همه ی اینارو یه نفر یاد گرفت باید بیاد ببینه که اصلا محاوره ای چقدر با کتابی فرق داره😂

  • بمولا‌که‌فارسی‌اندازه‌اینا‌سخته-

  • و منی که میخوام المانی و کره ایی و فرانسوی یاد بگیرم 😐🗿💅📿

  • من کره ای بلدم زیادام سخت نیس که فکر میکنین ولی بقیه زبانا ارع فرانسوی هم سخته🙂🙂

  • منی که میخوام کره ای و ژاپنی و چینی و یاد بگیرم🤝🙂😂💔(کره این در حد مبتدی در حد متوسط بلدم)

    • کره ایو اول تا حد قابل قبولی پیش ببر بعد ژاپنیو بعد چینی من خودم دارم یاد میگیرم اینجوری راحت تره من از کره ای شروع کردم ولی قصد نداشتم زبان دیگه ای یاد بگیرم بعد به ژاپنیو چینی علاقه مند شدمو تحقیق کردم دیدم اینجوری بهتره کره ای نسبت به ژاپنیو چینی خیلی راحت تره ولی کلا هر کدوم یه دنیای جداست ولی بین این ستا زبان کره ای شیرین تره خودم کره ایو بیشتر دوست داشتم چون با علاقه شدید شروع کردم خیلی خوب یاد گرفتم با علاقه استارت زدن مهمه

    • چقد زیاد نوشتی😂
      :)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.