میخوام آیدل تیپاپ بشممم و اینکه به کمپانی نیاز دارم 😃😩
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میخوام آیدل تیپاپ بشممم و اینکه به کمپانی نیاز دارم 😃😩
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عانیو🤞🙃
من شینهه هستم🤞🙃
یه کنسرت تو راهه🤞🙃
توی بوسان🤞🙃
قبل از کنسرت کوئین لیلیان🤞🙃
به نظرسنجیم سر بزن و بلیط تهیه کن🤞🙃
ظرفیت بلیط وی ای پی (۲۷)🤞🙃
پس عجله🤞🙃
۱۰ سپتامبر.منتظرتم🤞🙃
ادمین مایل به پین¿
جهیدم
پرتابیدم
مرسی واقعا
فایتینگ کویین
ارزوی بهترینهارو برات دارم
تنک :)
:)))
اگه کم حمایت میشید لطف به نظرسنجیم سر بزنید و اکلیلی شید🍓
تنک بیب🍬🥺
های من ان آرم لیدر گروه رد لایت🌝
گروهمون تازه دبیو کرده نیاز ب حمایت داریم
به فنامون میگیم استار یعنی فنامون ستاره های مان
فنمون میشی سوییتی؟
عوکی حتما
فایتینگ
فایتینگفنتم-!^^🌸🌿
تنک بیب🍬🍭
میچابراخودشفنپیجزد؟🗿
بهتستاخرمسربزن-!:]
عوک
پرفکت!پلیزبهتستبیومسربزن!🥲🍓