عاشقی یا نه
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
عاشقی یا نه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عاشقشم ولی اون هیچوقت نمیفمه چون قرار نیست کسی بهش چیزی بگه:)
من عاشقم 🙂
عاشق یه گور خر که میگه دوسم داره ولی هیچوقت بهم توجه نمیکنه :).....
من عاشقم
من عاشقم،ولی عاشق یه بی احساس
حتی بعد از اینکه بهش اعتراف کردم هم واکنشی نشون نداد
جالبه بدونین اون همکلاسیمه؛واسه همینه که اصلا نمیتونم سر کلاس تمرکز داشته باشم:)
نمیدونم چرا همیشه باید اینقدر غیر عادی باشم، آخه جفتمون دختریم😢
ینی تو هم جن-سگرایی
شوخی جدی نگیر🗿
میدونی..لیزبین بودن،چیزی نیست که هر کسی باهاش کنار بیاد..از طرفی،باید به اونم حق بدی..و شایدم نیاز داره فکر کنه..تا اونم عاشقت بشه،میتونی ازش بخوای که راجب بهش فکر کنه،چون ممکنه اعترافت رو دوستانه دیده باشه..خودت رو هم ناراحت نکن و سعی کن کم کم باهاش ارتباط برقرار کنی..اوکی؟
آره درسته، تا حالا از این جنبه بهش فکر نکرده بودم.ممنون😢💜
نوپ هوس سادس!😂🗿🍿
تست عاولی بود لایک گردید🌚💕