ناظر جونم رد/شخصی نکن چیزی نداره😔❤️
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر جونم رد/شخصی نکن چیزی نداره😔❤️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ:فانی باف
وایی عاشقش بودم چه مدلایی که نمیزدم باهاش☺😍
عرررر منم اصلا گنجینه ی خاطراته
😍😍
هییییییی
گنده شدیم رف
(۱۱ سالمه😂)
همشون🥲(:
پیویتوچککنمانکیقشنگم😂😂
اوکی کیوتم😹
تا حالا چالش آب یخ رو انجام ندادم ولی به نظر جالب میاد
منم انجام ندادم😹
ج چ:فروزن❄🧊😔
آجی پیویتو بچک❣
اوکی اجی💖
منی که روانی فروزن بودم و هستم الان حدود ۷ ساله که فن هستم🥲💞
من عاشق اهنگش بودم🥲
هعی موقعی که فروزن اکران شد من دیدمش😹الانم میبینم همون تکراریو💫😹
منم میبینم تکراراشو😹
حققق
ج.چ:همش🥺
😔💔
😿💜
من الان اصن یادم نمیاد چه جوری با اون کشا میبافتیم میکردیم دستبند چه حوصله ای داشتیم
دقیقاا منم اصلا یادم نمیاد😂