سلام کیوتا گفتم شاید بتونم یکم حالتون رو بهتر کنم و درکتون کنم🙂💕
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام کیوتا گفتم شاید بتونم یکم حالتون رو بهتر کنم و درکتون کنم🙂💕
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خیلی قشنگ بود اشکم درومد:) ♡
حیح تنکیو فور دیس تست:)🌛🌸
سلام... ممنون میشم فالوم کنید بک میدم :)
من به عنوان یه آدم غمگین سعی میکنم بقیه رو خوشحال کنم چون نمیخوام اونا هم حس بی ارزش بودنو داشته باشن(:
اگه مهربونی تصویر بود:
من جزو اون دسته از ادما خانواده بودن که به خاطر یکی همیشه بین منو اون فرق بود هیچ مس به من محل نمیزاشت برای همین منم هیچ وقت ادمای تنها رو تنها نمیزارم
(:
منم آدمای تنها رو تنها نمیزارم اما هرکس که اطرافه منه شاده اما من ۳ تا از دوستام رو از دست دادم و ۲ تاشون فیکن فقط یه دختری تنها بود رفتم باهاش دوست شدم اونم حس منو درک میکرد(:
سلام کیوتی خوبی؟🥺🌹
فالوم کن بک میدم☀️🦄
لطفا تو مسابقه آخرم ( ادامه بدید) شرکت کن😗🙂
ادمین لطفا پین کن🥰😘
یه خوبی کن لطفا پیام کن ✨💫
میصیییی🤍♥️