4 سال پیش 6 اسلاید 153 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (39)
  • ببینم ویان رفی،؟

  • خوبی؟نیستی

  • عزیزم فقط عاشق خودت باش و به بقیه اهمیت نده و زندگیت تو دوست داشته باش تحت هر شرایطی

    • اسم منو داری سلام😂❤️

    • سلام 🙂😁😐

  • چقد شباهت داریم بهم منو تو🥲💔🖤😔
    میگم توام مثه من از تنهایی بیشتر لذت میبری؟
    من خیلی اجتماعی ام و سریع دوست پیدا میکنم. ولی جدیدا از تنهایی بیشتر لذت میبرم.البته زماتی که تو مدرسه نیستم.امسال برای اولین بار تو مدرسه تنها بودم و احساس غربت میکردم.

  • خب اول بذار بمرثم چند سالته
    جنسیت
    و
    مشکل دیگه ای داری مثل دوست یا مشکل خانوادگی ؟ اگر نه
    و بین سنین ۱۲ تا ۱۶ باشی
    نرماله
    فقط امید داشته باش

    • من الان ۱۲ سالمه و دو ماه دیگه ۱۳ سالم میشه و اینکه قبل از سن بلوغ هم
      من ت.ن.ف.ر از خودم رو داشتم و نا امیدی

    • خب ، میشه گفت این یه مسئله نرمالیه ، افت اعتماد بنفس تو نو جوونی ، طادقانه بگم همه ما اینجوریم ، پیدا کردن امید و نیرو دوباره شاید یکم سخت باشه ، می تونی با فرصت دادن و شناخت خودت شروع کنی ،مثلا تو چه چیزایی خوبی ، اعتماد بنفس و استعدادتو بیار تو اون مسئله و کار بالا تر ، اگر هم از قیافت و یا هر چیزی تو خودت متنفری بذار یچیزیرو بگم ، ما آدما مثل پروانه ایم ، پروانه نمی تونه زیبایی خودش بخصوص بالاشو ببینه ولی ما میبینیم ، دقیق همینجوری ، تو نمی تونی توانایی و زیبایی چهرتو و استعدادتو ببینی ولی

    • ممنونم واقعا

  • تاحالا حس کردی با دوستاتم دوست نیستی یا حس کردی که تاحالا حس کردی تنها کسایی که میخوای باهاشون حرف بزنی رو ازار میدی .
    من حس کردم🥲🖤

  • توی این سن عادیه کلا تو سن بلوغ ادم خیلی دم دمی میشه ی بار خوبه ی بار بده
    مگه اینکه ی مشکل دیه داشته باشی

  • من درکت میکنم ببین نوجوون بودن خیلی دردناکه ، واسه حس کردن زیادیه سال ها نوجونی مثل برزخه یجایی بینه بچگی و بزرگسالی گیر افتادی . میدونم احساس میکنی که داری غرق میشی اما کسی نیست که دستتو بگیره خودت باید راهتو پیدا کنی . اگه تو تنهایی من تنها ترم تاحالا حس کردی ...

    • همش درسته من دلم می خواد بچه باشم اما نمی تونم می خوام بزرگ بشم هنوزم افکار بچگونه دارم

    • من درکت میکنم🥲

  • ببین، تو افکارت انرژی داشته باش، تو بد ترین شرایط یه اتفاقی میوفته که باورش نمیکنی، سعی کن الکی هم که شده با همه خوب باشی و شاد باشی و یه انرژی توی دلت باشه

  • خودتو‌توی‌افکارت‌موفق‌نشون‌بده‌و‌فکر‌کن‌به‌چیزی‌که‌میخوای‌فکر‌کن
    یا‌اصلا‌مشاوره‌بگیر:)
    به‌چیزای‌خوب‌فکر‌کن،کارایی‌که.دوست‌داری‌انجام‌بده

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.