دوست گلم فالو لایک کامنت فراموش نشه
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
دوست گلم فالو لایک کامنت فراموش نشه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من همشون هستم و رژ لب مزش بدک نیست بیشتر مزه کره میده 🤣🤣🤣🤣 یه سال طول میکشه ولی بهتر از اینکه مس پسرا چنتا کیسه زباله برداریم بریم بیرون ولا ( البته بعضی هاشون )
دخترم
ولی نه وقت زیادی صرف لباس انتخاب کردن میکنم نه رژ میزنم نه گریه میکنم و خودمم خوشگل نمی بینم
اینجای که شاعر میگه : دخترا همه ناز هستن انسانای خاص هستن😂🤞
چه شاعر عاقلیییی
عرعر ژر چون دخترم
چرا من همشون بودم
عالییییییی
هق هق😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭من ۹ سالمه فکر کنم ۱۰ کیلو رژ لب خوردم چون زیاد رژ میزنم😐😐😐😐😐😂😂😂😂😂
۹سالته اینهمه رژ خوردییی😐😂 لعنتی من ۱۴ سالمه تازه دارم رژ میزنم اونم رژ نی برقه لبه.. زیاد رژ بزنی ضرر داره پوسته لبتو خراب میکنه
آره زیاد رژ میزنم اتفاقا الان رژ دارم😐😂
من با ۱۶ سال سن مامانم نمیزاره رژ بزنم 😂😂
خوشا بحالت🥲
خوشا به حالم😂
سلام 💕☁️
من جسیکا هستم 🖇💛
من یه سولوییستم که بجای استفاده از چهره آیدل ها برای خودم یه چهره ساختم 🧚♀
اسم فنم بلک استار هست 💫🖤
نیاز به حمایت دارم 🥺
لطفا به پروفایلم برو و بیوم رو نگاه کن 🦋🐚
خیلی ممنون که این کامنتو خوندی 🧡🥤
زنا بیشتر گریه میکنن چون مردا میریزن توی خودشون🌚
حققققق🖇