می خوام یه چیزی بنویسم ولی نمیدونم چی😹🤌
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
می خوام یه چیزی بنویسم ولی نمیدونم چی😹🤌
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اس یک نفرت نیست
انزجاجه ییار دیگه اینجور کنی صداش میکنم بیاد
ماوکا
ج چ: باب اسفنجی🥲 خدایی خیلی طرفدار داره
اره..من خودمم خیلی باب اسفنجی دوس دارم 🦔👌🏾
موانا ، رایا آخرین اژدها ، هتل ترانسیلوانیا ، اینساید اوت و ...
کورالین و خیلی تعریف کردن ولی من اصلا از کلیپ هاش به دلم نشست 😐
اره اینایی که گفتی قشنگن ولی کورالین یه چیز دیگس...یه بار امتحان کن🦔👌🏾🥀
اها باشه ممنون 🤍
و ام السا و آنا:|
حق
ارههه اینا خیلی خوبن🦔👌🏾
کورالین
امفیبیا
اره دیدمش انیمیشن خوبیه🦔👌🏾
به نام خدا
ج.چ:میراکلس😂گروه شب نقاب😂و انیمیشن های دیزنی
بچه هم نیستم۱۳ سالمه
خیلی انیمیشن های خوبی هستن🦔👌🏾
تو چند سالته
12
اجی میشی؟؟
حتما خوشحال میشم آجی شیم🦔🖤