سلام کیوتا☁💕 من طراحی میکنم و تصمیم گرفتم چند تا از کار هام رو براتون بزارم🐬💚
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام کیوتا☁💕 من طراحی میکنم و تصمیم گرفتم چند تا از کار هام رو براتون بزارم🐬💚
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عانیو من یونام💕
فعالیتهایصافتراجبکیپاپدرم•••🍶🍇•••
مایلبهحمایت):؟
•••••••••••••••
صاریبابتکامتبلیغاتی:/•••🎀🧸•••
پینشم؟•••🍇🍶•••
┆↫های•-•🌸🐾
من²هفتستعضوتستچیشدمکمکممیکنی²⁵⁰تاییشم~•¿🍓☁بکمیدم:>🌼💕↬┆ببخشیدبابتتبلیغاگهناراحتشدیپاکشکن^^🍬🖇
Wow perfect
خیلیییی عالی کشیدیییಥ‿ಥᰔ
مرسی کایوتتت
حساب نی خعلی کیوت بودن🗿
خیلی قشنگ بودن🥲👏👏👏
آرام و جونکوک رو خیلی قشنگ کشیدی🇮🇷🇰🇷🧤👏👏👏
جان من جیهوپو چیجوری کشیدی؟
جیهوپ خیلی سخت بود زاویه فکششش
نمیدونم باور میکنی یا نه ولی 11 ساعت طول کشید:/
عییی لنتییییییی....
خعلییییی قیشنگگگ بودننننن:/
عررررر اکلیلی شودمم..
برگانممم از جیمین بیشتر بکشش=)
آفرین خوشگله🧷🧸
بهنظرسنجیهایمنمسربزنمرص🧷🧸
ممنون حتما:)
خواهش میکنم:>