میدونی چیه؟
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میدونی چیه؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کشیدم:|
ولی میخوام باش مقابله کنم هبببب
الان تا یه جایی پیش رفتم و دارم هم خوب پیش میرم
تجربه کردم وای واسم مهم نیست :) ب چپم بهتون توصیه میکنم اصن بزنین ب بی خیالی نگی نگفتی😂
خیلی حق بود🙂🤧
این حس افتضاح کاش هیچوقت هر روز باهاش سر و کار نداشتم!:)
ارعمیدونیبرایبقیهعادیشدعچونخرابتویمملکتزیادشدع
اون خراب ها دقیقا فک میکنم ما خزیم ک یه همچین حسی داریم ولی کاش درک میشدیم:)
هعیمنامیدبرایدرکشدنندرمچونبعدمرگهمدرکنمیشیم
حق به توان صد🙃
هیم
منم بارها تجربه کردم
میدونم چه حسی داری
واسه همین اومدم تستچی
تا حداقل دوست مجازی و خیالی داشته باشم
من هم توی دنیای واقعی ضربه خوذدم هم مجازی
من به جز تستچی جای دیگه دوست ندارم
فقط چند تا دوست مدرسه
هیمبنظرمدنبالدوسنگردیااگهمیگردیکسیوپیداکنکهشبیهبقیهنباشه
باش
فرند میشی،؟
یصاصل
هستی 14 البتع اینجا رابینم بم میگن/)
اومخشهستیمنمپانیهسم
مث سوختن تو آتیشو🙃
ارع
تجربه ش کردم..
هزاران بار..
منم ولی خب مهم نیس حالم