7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
مهزیار
جدا مثبت 18 بود این؟ :))))))))))
ج.چ: بنیامین به معنای برکت و پسر دست راست البته بگذریم از اینکه من چپ دستم =-=
😂💔باور کردی مثبت ۱۸ اش و
کردم 😂
آرتام : دارای نیروی درستی یا به معنی پرخیر و برکت . ریشه ترکی دارد
اسم قشنگیه🥰
:)
ســבـامخوشحـالمازاینکهداریاینکامنتومیخونی☄️☁
منتازهاومدمبهتستچیممنونمیشمحمایتکنی🐚🤍
بهدوتاتستامسربزنینواگهخوشتونܩـפּوفالوکنید🦑💕
ساریبابتتبلیغادمیناگهناراحتشدیپاککن:)! 🦕💚
مایلبهپین^^؟
همه رو میدونستم
اسمم سولمازه به معنی سبز و خرم گلی که پژمرده نمیشه.
راستش اگه و وسط سولماز رو برداریم که میشه سلماز در واقع ترکیه.واسم من ریشش ترکیه.
من ادم شوخ طبعی هستم و همه بهم میگن حیلی شجاعم😎
مناسممپانتهآعهکهخیلیمعنیدرعوداستانتاریخیزیباییدارعومخففاسممهمپانیاستبهمعنایآبزلالیاشفابخشویهمخففدیهبنامپانتیکهاونمعنیشویادمرفت
من اسمم فرناز = یعنی پرناز🌸🌸
نیایش
اسمم قبلا بهاره بود ولی دوسش نداشتم...
الان اسمم سوفیا ست
ینی عاقل و خردمند