5 سال پیش 11 اسلاید 922 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (220)
  • نگین یه داستان درمورد لوکانت میزاری؟ خیلی چیزای قشنگی مینویسییا

    • عزیزم داستان من لوکانته اگه میخوای بخون. البته اول برو تو پروفایل قبلیم از پارت اول شروع کن 😊😍😎😏

  • ده میلیارد؟؟؟؟؟😂😂😂 حالا اون به کنار......تتتتتتتووووووووووووومممممننننننننن😂😂😂؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگ ایرانه

  • سلام جرمی
    ممنون از تست خوبت
    دیر فهمیدم این پارت رو گذاشتی
    عالی بود⁦❤️⁩

    • خنده نداره
      لقب به این خوبی بهش دادیم بعد اون وقت میای میخندی ؟

  • جرمی گلم منم شرور شدم از دست اینا 🙃
    میس فورتان صدام بنمایید

  • نگین
    میگم تام و جری و دیدی؟دیدی تام با ماشین تصادف میکنه ولی زنده میمونه
    سر پیتر هم این بلا سرش بیار ولی زنده نمونه
    تازه تست های جدیدم رو انجام بده

    تستچی میگم پارت بعد رو منتشر کن

    • 😂😂😂😂ممنون
      باشه یه کاریش می کنم😉😂😂
      باشه حتما سر می زنم

  • عاااالییییییی اجی💓💓💓💋💋

  • جرمی جون خوبی داستانت الان خواندم آسمت خیلی قشنگ جرمی جان داستان بعدی بزار دیگه راستی داستانت خیلی خیلی عالی بود فقط نمیدونم چرا بعضی از نظر ها نمیاد من خیلی وقت پیش نظر دادم

  • بچه ها خبر خوب اینو بخونید:(کانادا) اعلام کرد که ویژه شانگهای ممکن است به زودی به زبان انگلیسی منتشر شود! چه کسی آماده است؟!
    شب بخیر پاریس ، خال ها خاموش.
    اینو من شنیدم

    • ملودی من یک چیز میگم تو یک چیزه دیگه داری میگه که😜😜😜
      بابا می خوای ما رو سکته بده
      من گفتم صدات نمی کنیم می چرا تو باور کردی ؟؟؟
      قرار بود اون مارو سکته نده اما ما صداش کنیم جرمی

  • سلام جرمی جون چرا بعدی نمیاد؟ چند روزه گذاشتیش؟

    • آهان‌نظرات‌و‌خوندم‌گرفتم....
      حداقل‌‌یه‌اسم‌دخترونه‌رو‌بیچاره‌میزاشتین‌بابا‌جان😑

    • 😂😂😂منم میگم اسمم قشنگ تره گوش نمی کنن😐😂

    • جرمی (نگین جوم ) اگه قول بدی دیکه مارو سکته ندی صدات نمیکنیم جرمی باشه؟؟

    • نه جرمی قشنگ تره

    • ملودی بهت جواب دادم برو در نظرM.T.Rجوابت رو دادم نمیدونم چرا اونجا امد😜😜😜

  • عالی بود اجی جونم 😘

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.