4 سال پیش 10 اسلاید 897 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (81)
  • به من میگن لک لک سیاه
    بابا لنگ دراز
    تیر برق😐💔

  • حالا منه 13 ساله با قد 157 به خودم میگم قد بلند
    البته ریزه میزه زیاد داریم تو کلاس

  • جر سم بود
    قدم بلنده درک میکنم

  • واییی حق++++

  • ای کاش ادما همو بخاطر حاصرشون مسخره و یا قضاوت نمیکردن😢دنیا جای بهتری میشد ☺
    الان مثلا من خودم وقتی که خیلی کوچولو تر از الان بودم هرجا میرفتم بهم میگفتن کوتوله☺

  • او مای شتتتت چگونه کسی که ۱۳ سالشه قدش ۱۷۵ هست؟؟؟ نکنه تا ۲۰ سالگی ۱۹۰ بشیی😢(جهت شوخی)ناراحت نشووو منم قدم درازه اخه کلاس چهارمم و قدم ۱۳۸ و چون تو رشته کم کم میشه ۴۵ و اینااا

  • بسی حق:)
    انگار چی دیدن 😐💔
    یه ادم که قدش ۱۸۰ عجیبه؟😹💔

  • خیلییی حقهههه
    من 14 سالمه قدم 176 عه:') هر کی میبینه منو میگه کدوم دانشگاه میری🗿💔

  • خواستت خوددم نیست 156 بودم مامانم باز تیکه می نداخت

  • من 14 سالمه فقط 165 اینها هستم نزدیگه 170 مامانم بهم میگه نردبون ازش بلند ترم و از ابجیم که بزرگتره هم بلند ترم کم کم میشم هم قده بابام اگه ادامه بدم بعد منو ابجیم چشمامون شبیه به همه همه خیال می کنند دو قلو هستیم با ماسک حتی فامیل هم اشتباه می گیره

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.