4 سال پیش 10 اسلاید 2,618 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (36)
  • تو میانگرایی ولی به سمت درونگرایی میری♥️♥️♥️(مثل خودم

  • تو درونگرا هستی♥️♥️♥️♥️

    عاا خب چی بگم ممنون مطلب خوبی بود

  • تومیانگرایی ولی به سمت درونگرایی میری♥️♥️♥️(مثل خودم)
    ای بابا بعضی جاها تست میدم میگن درونگرا هستم بعضی جاها میگن میانگرا گیج شدم والا اما بیشتر میگن درونگرا

  • فقط من درونگرام

  • تو میانگرایی ولی به سمت درونگرایی میری♥️♥️♥️(مثل خودم)
    _______
    درسته

  • تو میانگرایی ولی به سمت برونگرایی میری♥️♥️♥️
    کاملااااا درستهههه

  • میانگرا به سمت درونگرا .


    درست بود . اما یکم . ولی میانگراش درست بود

  • انقدر بدم میاد هزارتا زر درمورد درونگرا بودنشون به آدمای غریبه میگین :/
    آخه درونگرا با آدم غریبه انقدر زر میزنه :/

    • وایی دقیقا.اصلا اولین قانون درونگرا بودن اینه که آدم درونگرا نمیره کل زندگیشو به مردم بگه😂♥️

  • تو میانگرایی ولی به سمت برونگرایی میری♥️♥️♥️

    میانگرا هستم ولی روبه درونگرایی

  • تو میانگرایی ولی به سمت درونگرایی میری♥️♥️♥️(مثل خودم)
    راست میگیییی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.