++++++++++++
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
++++++++++++
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
به من میگن لک لک سیاه
بابا لنگ دراز
تیر برق😐💔
حالا منه 13 ساله با قد 157 به خودم میگم قد بلند
البته ریزه میزه زیاد داریم تو کلاس
جر سم بود
قدم بلنده درک میکنم
واییی حق++++
♥️
ای کاش ادما همو بخاطر حاصرشون مسخره و یا قضاوت نمیکردن😢دنیا جای بهتری میشد ☺
الان مثلا من خودم وقتی که خیلی کوچولو تر از الان بودم هرجا میرفتم بهم میگفتن کوتوله☺
دقیقا🥲♥️
او مای شتتتت چگونه کسی که ۱۳ سالشه قدش ۱۷۵ هست؟؟؟ نکنه تا ۲۰ سالگی ۱۹۰ بشیی😢(جهت شوخی)ناراحت نشووو منم قدم درازه اخه کلاس چهارمم و قدم ۱۳۸ و چون تو رشته کم کم میشه ۴۵ و اینااا
نه ناراحت نشدم آخه حقیقه😂♥️
بسی حق:)
انگار چی دیدن 😐💔
یه ادم که قدش ۱۸۰ عجیبه؟😹💔
والا بخدا😂
خیلییی حقهههه
من 14 سالمه قدم 176 عه:') هر کی میبینه منو میگه کدوم دانشگاه میری🗿💔
نمصننطذژذژتژپ 😂
😹😹😹😹😹
خواستت خوددم نیست 156 بودم مامانم باز تیکه می نداخت
خیلی عجیبه😐😂
من 14 سالمه فقط 165 اینها هستم نزدیگه 170 مامانم بهم میگه نردبون ازش بلند ترم و از ابجیم که بزرگتره هم بلند ترم کم کم میشم هم قده بابام اگه ادامه بدم بعد منو ابجیم چشمامون شبیه به همه همه خیال می کنند دو قلو هستیم با ماسک حتی فامیل هم اشتباه می گیره
😐😂