8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
منم پوستم گندمیه تازه همه بهم میگن تو ی ذغال فروشی کار میکنی؟؟؟
انسان از حیوان پایین تره چون جوری که بعضی سفید پوستا سیاه پوستارو اذیت میکنن یه گربه سفید گربه سیاهو اذیت نمیکنه
ولی من سیاه پوست زشتم
همین که میگیم سیاه پوستا، سفید پوستا،اینم یه نوع نژاد پرستیه چون اسم میزاریم رو هم. نباید هیچ تفاوتی باشه
شکلات تیره خیلی خوشمزست کاراملیم محشره و اره یه
همین مایی که میگیم این کار بده نکنین اونا رو دوست داشته باشیم داریم فرق میزاریم، باید عادی رفتار کنیم، بعد اصلا خدایی دلیل این کارا چیه؟سفید پوستاهم اگر اینطوره باید مورد نژاد پرستی قرار بگیرن، ما باهمیم، ما باید عادی رفتار کنیم. با اینکار دل هممون شاد میشه اصلا هم نباید فرق بزاریم، همونطور که...
درسته..
اوناهم مث ما هم توشون زشت هس هم خوشگل😐
درسته
عالی بود
ممنون:)
کاش یاد میگرفتیم نژاد پرست نباشیم! اونا هم ادمن..درست مثل ما....
بهترین جمله ای که شنیدم......
#نژاد_پرست_نباشیم
:)
واقعا به سیاه پوستا حسودیم میشه...اونا خیلی خوشگل و کیوتن🍫
حققققق
خیلی نازن
دنبالی دنبال کن.
همین الان کردم🗿
فالویی بک بده پلیز
عررر
پشمااام
ب من حسودیش میشههه