درود! خوبید؟ خوش اومدید خوشگلا💘 این پست در مورد آدمایی هست که فکر میکنن حرفشون درسته و کاملا فان نیست! (شاید فکر کنید غلط املایی هست ولی واقعا فان نیست)💢 ناظر خیلی زحمت کشیدم رد نکن💞 کاور با حضور افتخاری بانو سولی😭
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
فرصت
سولی توی کاورت>>>>
از قصد گذاشتم همه باهم گریه کنیم😭
میدونم برای پستت زحمت کشیدی ولی این موضوع ها دیگه خیلی تکراریه و خیلی همین موضوع رو ساختن!
امیدوارم پست بعدیت محتوای بهتری بسازی🙏🏻💘
حتما عزیزم
عالی بود 💘
ممنون بانو😭💘
همچنین قبلا صد نفر ازینا ساختن و همینا رو گفتن دیگه بسه🙏
ممنون میشم نظرت رو برای خودت نگه داری و هیت ندی دلم خواسته اینجوری پست درست کنم
وقتی بخش کامنت ها بازه نظر برای دادنه . همچنین هیت یعنی بیای به طرف توهین کنی من توهینی نکردم هیت ندادم فقط خیلی واضح گفتم قبلا هم صد نفر از این جور پستا ساختن و تکراریه.
و باید بگم که من توهین نکردم بد برداشت نکن. فقط انتقاد کردم که تکراریه و واقعا هم هست
باشه نظرتو گفتی و منطقیه
ممنون از اینکه نظرتو گفتی سعی میکنم پست های جالب تری بسازم
ولی به هر حال زحمت کشیدی براش پس خسته نباشی❤
الان منظورت اینه که باید حذفش کنم؟
ممنون خوشگله💘😭
هرجور دوست داری. بنظرم بزار بمونه به هر حال براش زحمت کشیدی