4 سال پیش 6 اسلاید 442 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (64)
  • من فک کنم همه گرا باشم
    چون از هر کدوم یه چی دارم
    عالی بود💜😻

    • 😂🦋

    • یعنی همه جوره از گرا ها رو داره مثل هم درون گراست هم برون گرا

  • من ۶۰ درصد میانگرام ۴۰ درصد برونگرام😐

  • جوری که پیش میره من هم درونگرام هم برونگرام هم میانگرام من همه چی تمومم😂💔

    • ترکیبی😂

    • ینفر تکلیف منو مشخص کنه😐😂

  • دنیای گرا های عجیب و غریب

  • فالو:بک^^🥹🔥
    فالو:بک^^🥹🍉
    فالو = بک🥹🍇
    فالو = بک 🥹🥑
    فالو =بک🥹
    فالو:بک^^🥨🫐
    فالو:بک^^🥨🌸
    آنفالو:آنفالو:|🍓
    آنفالو:آنفالو:| 🍓
    آنفالو:آنفالو:| 🍓
    آنفالو:آنفالو:| 🍓
    صاری بابت تبلیغ🥹🖤
    ادمین پین کن پلیز 🥹🍡🧋

  • اوممم هستم

  • مایل به دیدن پست اخرم؟🥲🤌🏻
    ( تعدادی از خانواده "کیم") موضوع پستمه🌚🤌🏻
    خانواده "جئون" و "پارک" هم توی پیجم هس🙂🤌🏻

  • 'حداقل‌دو‌نفر‌توی‌دنیا‌وجود‌دارن‌که‌عاشقت‌باشن-!'👩🏻‍🏭🌸𖧷⤷
    ‌⊱ · ─ · ─ ·𖥸· ─ · ─ · ⊰
    ⿻. و‌برای‌بری'ز‌ما‌اون‌‌²نفریم-!⋆‌💗🍬. ↴
    ' از²‌کویبن‌کیوت‌به‌نام‌فلورین‌و‌کلارا!‌- 🌤💕༢.⤾خوشحال‌میشیم‌به‌خانواده‌بری'ز‌بپیوندی-!.🌧💛.⇴‌⊱ · ─ · ─ ·𖥸· ─ · ─ · ⊰
    "میتونی‌پاکش‌کنی‌ولی‌اگه‌مشکلی‌نداری‌‌پین-!.🌸⛸️.

  • هستم...
    تستت‌عالی‌بود‌و‌لایک‌شد‌لایف'م:">

  • من یه میانگرام😐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.