4 سال پیش 4 اسلاید 403 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (121)
  • چی بگم خر شاااانسی خر شاااانس 😅😂😂 ( قصدم شوخی بود اگه ناراحت شدی به بزرگی خودت ببخش )

  • رفته بودیم یه اردوگاهی توی دزفول، بعد اونجا آهنگ فیک لاو، باتر، دینامیت، آیدل و نات تودی رو پخش کردن😅

    از شدت خر ذوق شدن یه گوشه داشتم قر میدادم و گاهی اوقات جیغ میکشیدم، البته به خاطر معاونامون خیلی بچه آروم و با حیایی بودم😂😂

  • سلام فاطی
    گوبی
    خوشی
    چه موکونی
    دلم تنگه برات
    دلم برا شقایق هم تنگه
    چرا بر نمیگرده
    چرا تو تست نمیسازییییییی

    • سالااام
      آری خوبم
      تو خوبیی؟
      درگیر درس و امتحانات برای انتخاب رشته ام
      اوخی❤❤
      چند بار اومد بیرونش کردن دیگ نمیاد
      منم دل و دماغ تست درست کردن ندارم😂

    • خوب نیستمممممم
      بگو بیاد مگرنه من میمیرممممم
      بگو هر وقت بیاد حمایت می کنیممم
      البته خودم بقیه رو نمد
      تست بزارررررررر۴۵

    • ب خاطر تو ساختم🙂

    • ممنونننننن
      من برم ببینم

    • عایا من بوقم؟

    • اومدم یالا حمایت گن😂😂😂

    • حیححح

  • خوبی؟!❤🍭
    امتحانا شروع شده؟

    • اره عشقم. تو خوبی؟
      نه هنو هفته ایگ شروع میشه واسه نهمای اصفهان

    • واسه ما ۱ خرداد شروع میشه منم نهمم❤🤘
      مرسی منم خوبم ❤😁

    • مام همین طوووو
      بزن قدش:)
      دیگ چ خبرااا؟

    • 🙌🏻 :)
      هعی هیچ آجی تو تیزهوشان امتحان میدی؟!

    • من نمونه دولتی قراره برم

    • دقیقا منم نمونه دولتی امتحان میدم انشالله هردومون قبول بشیم

    • چ رشته ای میرییی خوشگل؟

    • تجربی تو چی میری ؟😁🤘

    • به به
      فاتینگ❤❤❤❤
      من انسانی دوست دارم

    • میگما میتونی نام کاربری شادت رو بدی؟💜

    • انسانی هم عالیه ❤🙌🏻

  • درود خوبی!؟

  • مدرستون کژاست؟ برا ما هم آهنگ راغب میذاشتن یکم میخوند بعد عوضش میکردن و دوباره

    • اصفاهان

    • اسم مدرستون اصفهانه؟

    • اسمش رحمته فرزندم

    • دختری یا پسری
      بزار بهتر بگم دخترونس یا پسرونس

    • دختره فرزندمممم😂😂

    • ممنون

    • آخه اسمش یه جوریه انگار پسرونس

    • حالا تو اصفهانی هسی؟چند سالته؟

    • 12 سه ماه و ٨ روز

    • دوازده

  • سلام عزیزم
    امیدوارم من و یادت باشه
    من بعد از مدت ها اومدم تستچی
    چرا داستاناتو پاک کردی؟🥲💔

    • سلام گلم
      آرهههه معلومه که یادمه
      من پاک نکردم. تموم تست هام رو تستجی پاک کرد :(

    • چقدر این تستچی ... 😑💔
      میشه دوباره بذاریشون ؟ خیلی قشنگ مینوشتی🥺

    • فداات❤بهم اخطار اکانت دادن

  • سلام فاطی ژووون خوبی؟⛓❤

  • خدایا آمدنم بهر چه بود🙂
    که یه روزی این تست رو بخونم 😢
    چرا یکی به من بگه
    من جای تو بودم
    نمی‌دونم چی بنویسم
    انگشتانم قاصر است

  • ج چ :نچ نشده
    ایکاش نصیب من هم میشد

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.