لایک می کنی فالو کنی بک می دم 😌😔
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لایک می کنی فالو کنی بک می دم 😌😔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
های بیب •‐•
من اچا هستم •‐•
ی سولوئیست از کمپانی 🍭S-R🍭
اسم فندومم Worship ( به معنی پرسیدن) هس
رنگ فندوم طوسی 🐐🍃
کمکم میکنی ی خانواده بزرگ تشکیل بدم؟ 🍓
╼╼╼╼╼╼╼╼╼╼╼╼╼╼╼╼╼╼╼╼╼╼╼╼╼
ساری بیب بابت تبلیغ، اما به حمایت هاتون نیاز دارم🍓
اگ ناراحت نشدی پین کن بیب•‐•
الینا😵😳😲
وای چقدر من حرفه ایم😁🤗
ولی عینکم نمی ذاشت قشنگ ببینم😬🤦🏻♀️😒
سوفیا درست نبشتم
اخری و خعلی موافقم مامانم عینکیه و رنگ چشاش وختی عینکش ودر میاره ده برابر خوشگل میشه
من عینکیم. همرو درک کردم
ج.چ: س۵۶ر 🥲🥲
👌😂😆
من عینکیم و کل 6تارو درس کردم
چون 3تا اسلاید تکراری بود
اوهوم
هعیی 🗿💔
🤤🤤🤧
من عینکی نیتسم ولی خیلی درک میکنم چون تمام فامیلام عینکین
چالش:العان😂اسم اصلی:آرام
چشم عقابی 😎فامیل
حققققققق😐😐😐😭😭😭😭
میزنمت ها! اگه بخوای ما عینکی ها رو اذیت کنی😐
لیزر میکنم وقتی بزرگ شدم، اصلا بهتره بگم چهره با عینک خوشگل تره💜💜💜💜💜
😌😂
فالویی بفالووووو💜💜💜
بزن آمادم 🖖
😭싸우지 말아주세요
ترجمه: دعوا نشه لطفا😭
انفالویی
انفالو=انفالو
دعوا کجا بود بابا یجوری میگی انگار می خوام بکشمت 😑
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
اشکالی نداره، میترسم قتل عام بشه😂😂😂😂😂
🤣🤣🤣
ج.چ:زهلا
زهرا
زهلا🤣🤣
جانم؟🥲🤣
حق💬😔