4 سال پیش 4 اسلاید 30 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • از فضای خانه لذت برم . نه .نه.برای امتحان میانترم درس خوندم .

    • منم الان دقیقااا مثلا دارم واسه امتحان فردام درس میخونم:)))

  • و اونیم که گفتی مدرسه رفتید
    بله رفتم همین چند دقیقه پیشم برگشتم
    و خیلی هم خوش گذشت چرا ؟چون اصلا حواس درس نبودیم😂☺بل دیگ

    • به منم خیلی خوش گذشت دلم واسه همههه تنگ شده بود

    • برا من که این روزایی آخر ترسناک بود چون وقتی بر میگشتم همزمان باید برای امتحانای ترم میخوندم هم برای تیز هوشان

  • سفر رفتم💣مهمون نداشتیم😛
    سیزده بدر کاره خاصی نکردم فقط جیغ زدم😀

  • به نام خدا 😐
    ما برا تعطیلات ۲ هفته شمال بودیم بعدشم با بدبختی برگشتیم هو هولی رفتیم خونه مادربزرگم اونجا سیزده بدر گذراندیم دوباره مثل جت برگشتیم خونه اون یکی مامان بزرگم که همین دیشب بود رفتیم اونجا خلاصه تا چند ساعتم اونجا بیدیم!حوصلمم به طور فجیهی سر رفته بود و در هر حال ...هم اکنون روی تخت 😂🍏

  • عید خوب بود ولی ۱۳ بدر جزء بدترین روزه زندگیم بود🤏🏻📎
    مدرسه ما مجازیه😝💥

    • من دقیقا برعکستم سیزده بدر خیلی خوش گذشت مدرسمم حضوریه:)))

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.