4 سال پیش 9 اسلاید 583 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (61)
  • ج چ: هرکی آخرین نفر غذاش تموم شه باید بلنده شه سفره رو جمع کنه 😑😂

  • مثل همیشه عالییی
    ج‌چ:کشوری ک با یه صفحه از تمدنش میتونه کل کشورای دنیارو درس بده،کشوری ک از کل اروپا ثروتمند تره
    کشوری ک خیییلی خوبه ولی دست بد کسایی افتاده:)

  • ج.چ:هیچوقت به آرزوم نمیرسم برم کره🥺💜🤭

  • خانووومممممممم مقنعهههههه😒💔

  • محل زندگی من جایی پر از درد و بلا است
    پر از کرونا پر از سیل پر از زلزله ینی یع جوریع کع زلزله بع کرونا میگع من میارمشون بیرون تو بگیرشون بدع سیل ببره . پر از مشکلات اقتصادیه . پر از تحریمه .

  • چالش:من جایی زندگی میکنم که زبونش فارسیه تحریمه و پر از سختی و رنج و عذابه

    • بنظرم خوب نیست درمورد ایران اینجوری حرف زد:]🙂
      ایران هم خوبی های خودشو داره:)

    • یدونه مثال میزنی؟آب قعطه یا برق نیست؟یدونه خوبیشو مثال بزن(البته من وطن فروش نیستم )

    • تا حالا تو ایران طبیعت گردی کردی؟طبیعت به این زیبایی ایران رو دیدی؟
      همه چی که نت و برق و... نیس که اوکی آب قطع میشه ولی می‌دونی چقدر مصرف آب زیاده؟
      ایران خوبه ولی مسیولینش ریرن بهش😐💔
      هرچی هم باشه ایران کشور مادری ماس تو میتونی مامانتو با مامان یکی دیگه عوض کنی؟نه🙂💕

    • نه تاحالا جز پارک محلمون و یه چنتا پارک کوچیک دیگه جایی نرفتم و برای همین من...
      تو راست میگی من خوبی هاش رو ندیدم (*_*)

  • من در جایی زندگی میکنم که به نوشابه نارنجی میگن نوشابه زرد😕😹

  • Artemis❥︎
    به نظر شما پاسخ داد: چالش : وی در حال اب خوردن...ینفر در حال گذر.........
    هرمی پروفتو عوض نکردی که:]🗿
    .
    دیشب 90درصد میگفتن این پروفت قشنگه قبلیرو نزار الان نمدونم چه کنم😂😔🚶‍♀️🎼

    • نگهش دار واس تنوع خوبه:)
      منم میخام عوضش کنم یه مدتی:)
      بنظرم یه مدتی نگهش دار بعد یه مدت خودت ازش خسته میشی😔😂

    • جعررر اره بنظرم خوبه ممنون واقعا😂♥🚶‍♀️🎼

  • عاج چطور مسازی؟

    • بسیار راحت:)
      ام با پیکس ارت می‌سازم اول برگه سفید رو میارم و بعد عکسایی که میخوام میارم و برششون میدم:)
      بعد متن هارو مینویسم:)
      ام بعد یه قسمت داره اسمش برچسبه با اون چیزای کیوت و تزیینی میارم:)
      و ایزی ایزی تامام تامام:)😂🙌🏼

    • ععر عاولیح

  • درود آرتمیس زیبا:)♥️🫂
    چطوری حالت خوبه:)
    حقیقتا تصمیم گرفتم هرروز حال یه سری کاربر هارو صبح بپرسم گفتم به شما نیز سر بزنم:)🗽♥️

    • درود آیسانا ژان:)
      مرسی خودت خوبی؟:)
      بهبه مرسی:))

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.