سلام😐 ببینید یه مدت بود همه از اینا میزاشتن اما حالا منم اینو گذاشتم دیگه 😐جنبه ی طنز داره😐 (ناظر منتشر کن لطفا🥺 )
27 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام😐 ببینید یه مدت بود همه از اینا میزاشتن اما حالا منم اینو گذاشتم دیگه 😐جنبه ی طنز داره😐 (ناظر منتشر کن لطفا🥺 )
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اسلاید هشت و دوازده😐📿
به شخصه عاشق اون اسلایدم که ازش پرسیدم اصن تو مخ داری؟ گفت نه😐🗿😂
دقیقاااا😐📿
ج چ:آره نوشتم داداشم خوراکی هامو خورده گفت نه ولی داداشم خورده بود
ج چ:اون ماهییه خیلی باحال بود ابزی😂
عه ببخشید دیر جواب دادم ندیدم کامنتتو🥲
کلا این سایته... 😂
اشکال نداره
کلا این سایته...دیوونس یا یه چیز دیگس😂
کیبورد اس. کلم کرونا رو تو اسلاید 25 نوشته کرمانی 😐😐
پارهههعهععععععع😂😂
😂💜
ج چ:آره
ج چ²:آخری
1:به نظر توهم این سایته مو. نگله؟ 😂
آره
سر همش جررررررررررررررر خوردم
😂اس. کله این سایته 😂
ج چ1:آره یه بار ازش پرسیدم میراکولری گف آره
یه نفر دیگم به جمعمون اضافه شد😐
ج چ2:هیچکدوم😐💔
1:به به😐😂
2:😐موافقم بیمزه بودن 😂