نو کپشن:|
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
نو کپشن:|
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
جررر 😂اجی اسم تست رو گذاشتی ماجراهای منو و تستچی یاد کتاب ماجراهای منو و درسام افتادم 😂
😂😂😂😂😂😂🤦🏻♀️
😂😂😂❤
های •-•
مایل به بست فرند؟ •-•
های●•●
دختری؟
بلی دخترم •-•
عاکی اسم و سنت؟●~●
اسم اصلیم نازنینه •-• ۱۳ سالمه•-•
ولی صدام کنید استلا •-•
اسم منم اسراس ولی تو صدام کن میچا●~●۱۳ سالمه:)
میری کلاس هشتم؟ •-•
اگه هم منتشر بشه یدونه لایک میخوره که اونم خودت لایک کردی😐💔
واییی حق😹😹😹
منم اکانتم پرید..! 😭😂 الانم دوباره با همون پروف و اسم اکانت ساختم
ایشالا همچین موفق میشی چش کسی که اکانتتو پرونده دراد:///😂
ممنان😂💜🤦♀️
حیح...این وضع دیروز من بود:/
و من وقتی اولین تستم رد شود😐
من تازه اومدم تستچی از وقتی اومدم 4 تا تست درست کردم همش رد شد😐😐هیچ چیز بدی ام نداشتا 😐😐 فقط واسه کرونا گرفتن هوبی بود 😐😐
منم نمیدونم):
تازه وارد خوش اومدی🫠💜
امیدوارم موفق بشی🥹💖🌸
هعییی😞
واییییی منم از این مشکلا دارم فقط اگه کسی نظره میشه این تستی که گذاشتم اسمش (طنز میراکلسی😂)رو برسی کنی؟ مدت طولانی هست تو صفه😕
☹️💔
وای خعلی طولش میدن من بازم تست ساختم معلوم نی کی منتشر شه😀💔
دقیقاااا😂😭
لای لای لای😔😂
(غمگین بخونش😂😔)