🧃=/
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
🧃=/
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بایسه
اوکی ولی اون بایست😐
با با ها همش میگن جین میگن مرد تره انگار قوی تره😑💜
بله درسته اه نمیدونن جونگ کوک قوی تره 😐
بایس منم جیمینه♥️♥️♥️♥️
مال من خانواده فن اکسوئن حال خوبه خودمم واسه اکسو جونمو میدم هاااا آبجیمم جین لاوره😍😄😄
اااا من گروه پسرارو زیاد نمیشناسم فقط تو پسرا کم کم طرفدار تی اکس تی هستم اما بی تی اسو بیشتر از جونم دوست دارم 😁
چرا همه مامانا رو جین کراشن مامان تو چرا رو جیمین کراشه
نمدونم🤷اما خب عموی منم رو جین کراش داره 🤷 خوب شاید خانواده ما اونجوریه البته مامانم بعد از جیمین جینو دوست داره 🤷
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭تروخدا به مامانت بگو بزاره جیمینی برا من باشع.
نمیدونم
نه منظور مامان اینه که خب اون خوشگل تره اما من از این حرفش ناراحتم از نظر من همه عضو های بی تی اس عالیه ❤😁
اره خب
فن یعنی طرفدار
بی تی اس طرفدار مامان و باباته؟-_-
عرررر 🙄 خوب شرمنده اشتباه شد 🙄 استاد 🙄وایییی خیت شدم 🙈🙈🙈😂😂😂😂شایدم بی تی اس واقعا مامان بابا رو دوست داشته باشه🙈😂
من ننم ارمیه بایس هوپیه پیدرم هم ارمیه بایسش نامیه:|
عررر خیلی متفاوت 😁
منو ننت هم بایسیم😐
منظورت بایسه؟
اره 😂🙈 اییی😂🙈