ناظر خواهش میکنم این خیلییی مهمه
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر خواهش میکنم این خیلییی مهمه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
شایعه می باشد
عید مبارکککککککک🥳😃
راستی اسم کاربریم رو عوض کردم😁 برای اکانت تکونی😂🤷🏻♀️
سلام عاجی عیدت هزار بار مبارکـــ❤💓💓💓❤💖
امیدوارم سال پیش رو برات شیرین تر از عسل باشه💞❤❤🙌🏻
و در کنار خانواده و عزیزانت خوش باشی💓💓💓💓💓❤🙌🏻
میسی آجو
همچنین🥺🥺❤❤❤
ممنون❤❤❤🙌🏻
سلام آجی گل
قسمت آخر فصل ۴ اومدههههه
برو ببینش
مشتاقانه منتظر فصل ۵ هستممم
وایییی الان میرم
نهههههههههههههههههههههه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 جرمی می کشمت زندت نمی زارم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😭😭😭😭😭
خدایاااااااا اشتباه باشهههههههههههههه 😖😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😥😢
😭😭😭
متاسفانه واقعیه😪😔
میگن جعبه معجزه گر ها هم میوفته دست گابریل
اها اینم بگم که یه تیزر اومده که آخرش لیدی باگ میگه من شکست خوردم و بعد گریه میکنه😭
آرههه دیدم😭😢😢
اییییییی نههههههههههه خدااااااااا من طاقت ندارممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭
😢😭😭😭
مامان کت آدرین مرگ😐😐😐😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😖😖😖😖😖😖😖😖😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😩😩😩😩☹️☹️☹️☹️☹️☹️😞😞😞
😭😭😭😭
نهههههههههههههههههههههههههههههههههه این همه سکانس های خوب و عاشقانه نباید نابود بشه نههههههههههههههههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭نهههههههههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭نمیخوام واقعی باشه😭😭😭😭😭😭😭😭این یک کابوسه😭😭😭😭😭😭😭😭آدرین نباید بمیرههههه😭😭😭😭😭😭😭😭نباید شکست بخورن😭😭😭😭😭😭😭😭
😭😢😭😢😭😭😭
😭😭😭
خدا شاهده اگه این بشه جرمی رو میکشممممممم💔
😭😭