4 سال پیش 6 اسلاید 193 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • شایعه می باشد

  • عید مبارکککککککک🥳😃
    راستی اسم کاربری‌م رو عوض کردم😁 برای اکانت تکونی😂🤷🏻‍♀️

  • سلام عاجی عیدت هزار بار مبارکـــ❤💓💓💓❤💖
    امیدوارم سال پیش رو برات شیرین تر از عسل باشه💞❤❤🙌🏻
    و در کنار خانواده و عزیزانت خوش باشی💓💓💓💓💓❤🙌🏻

  • سلام آجی گل
    قسمت آخر فصل ۴ اومدههههه
    برو ببینش
    مشتاقانه منتظر فصل ۵ هستممم

  • نهههههههههههههههههههههه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 جرمی می کشمت زندت نمی زارم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😭😭😭😭😭
    خدایاااااااا اشتباه باشهههههههههههههه 😖😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😥😢

  • متاسفانه واقعیه😪😔
    میگن جعبه معجزه گر ها هم میوفته دست گابریل
    اها اینم بگم که یه تیزر اومده که آخرش لیدی باگ میگه من شکست خوردم و بعد گریه میکنه😭

  • اییییییی نههههههههههه خدااااااااا من طاقت ندارممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭

  • مامان کت آدرین مرگ😐😐😐😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😖😖😖😖😖😖😖😖😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😩😩😩😩☹️☹️☹️☹️☹️☹️😞😞😞

  • نهههههههههههههههههههههههههههههههههه این همه سکانس های خوب و عاشقانه نباید نابود بشه نههههههههههههههههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭نهههههههههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭نمیخوام واقعی باشه😭😭😭😭😭😭😭😭این یک کابوسه😭😭😭😭😭😭😭😭آدرین نباید بمیرههههه😭😭😭😭😭😭😭😭نباید شکست بخورن😭😭😭😭😭😭😭😭

  • خدا شاهده اگه این بشه جرمی رو میکشممممممم💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.