ذرت میقولی ؟ 🌽
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ذرت میقولی ؟ 🌽
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
حیح بیل بد٪/
بیل:چیه خو ترسوندم:/
ماراض٪/
بیل::-:
اوا اوا . چیکارشداری بیلمو 🥺 به ویل و کیل میگم بیادا .
بیل تو بیت لند گیر منه:/
بیل:پرنسسسسسسسس مافین درس کردم
من:دیدی:/
راستش از عکس پروفایلت اره میدونم گیرته . ولی اگه گیرته یکم با ملایمت تر. اه اصن به من چه 😐
اون به من گیر داده به من چه:-:
بیل:پرنس....
زهل مار:-:
ولی بنظر میاد به اینکه گیرته مشکلی نداری 😂فقط بعضی وقتا میره رو مخت ف.و.ش میدی نه ؟
خیخیowo
نه مشکل دارمumu
خطای ۵۵۵. وی هنگ کرده است 😐 الان به من رک و راست بگو تو از بیل خوشت میاد یا نه ؟ :-:
خودم آره
ولی شخصیتم نچ:>
خودم روش کراشم که این کارو کردم آدم عاقل:^
ممنون که مودبانه گفتی :/ اصن ولش بیا دوست شیم . من رهام . یا همون سیندی . شایدم خودت از قبل بدونی اینو نمد 🤷♀️
آری مگه دوس نیستیم 😐✌
اممم 😐 باشه . من سکوت میکنم سر این
بکن بکن:]
به ویل هیچی نگو من ویلو به فرزندی گرفتم :/
چراااا . تا یه ساعت دیگه امتحان مطالعات دارم . اشک در حلقانم چشمان میزنه 😪
چرا نمیتونم لایک کنم؟
نمد . 🥺
منم نمیتونم لایک کنم .🤷♀️ولش کن ممد خودش درست میکنه 😂
😂😂😂😂😂😂
عالی بود 😂😂😂
rude
یعنی بی ادب
میدونم ولی ترجیح میدادم سانسور کنم