6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چرا کرم به من ترسوی بدبدختم میریزی*ناز کرون اوشن کاترین*
چون کرمو ترین کلره😐
اوشن کلر:وا من چیکار کنم میخواست از پری دریایی ها نترسه😹
اوشن کاترین:ک..کلر ب..بسه د..دیگه!!!
من به اندازه کافی از د...دست خ...خالم ک...کشیدم:-:
اوشن کلر:*زل زل نگا کردن به اوشن کاترین*بچه جان چیکارت کردم مگه😐
اوشن کاترین:مگه تو سوسک ننداختی تو ظرف غذام؟؟
کلاسیک کاترین:پس صدای جیغ تو بود گلدونا شکست؟
اوشن کاترین:اوهوم:-:
ببین این پری دریایی مث اپیک کاترین شرور نیست فقط کرم درونش فعاله اذ*یت نمیکنه فقط کرم میریزع
مثلا یهو پشت سرش ظاهر میشه و میگه روم اینطوری
میدونم داداش این بچه دلش نازکه زود میترسه
اوشن کاترین:مگه تو سوسک ننداختی تو ظرف غذام؟؟
اوشن کلر:یا جد ساحره سوسک ؟؟؟؟؟؟؟😐
کلاسیک کلر:این بشر خودش فوبیای سوسک داره:>
اوشن کلر :شاتاپ!
مگه یه بار اینو درست نکردی؟🤔
حافظتو قربون😐
همشو پاک کردم قراره تو این اک بسازم😐
بله حافظه بلند مدتم خوب کار میکنه😌
عوضش حافظه کوتاه مدتم هم اندازه ماهیه😐
عالی
بک بده