4 سال پیش 7 اسلاید 32 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (13)
  • کیوت است •-•
    واسه منم نیمه انسانه :]

  • آقا میخوام ای یو هام رو بمعرفم
    اور کاترین=شاد ترین‌
    اوتر کاترین=شیطون ترین‌
    کاترین فلاور(کاترین فلاور تیل)=احساسی ترین‌
    اوشن کاترین=خجالتی ترین‌
    هارور کاترین=م.ن.گل تربن😂‌
    اپیک کاترین=ش.رور ترین‌
    سواپ کاترین=پاک و ساده ترین(چون باید عوضش کنم بکنمش شخصیت داداشم)‌
    پینت کاترین(ای یو خودم)=منطقی ترین

    • *ادامه
      گستر کاترین=مغرور ترین
      اویل کاترین(ای یو خودم که قراره بسازم)=مکار ترین
      ریپر کاترین=مهربون ترین
      کیلر کاترین=د.ی.و.ان.ه ترین(از نظر روحی)
      سایلنس کاترین=کنجکاو ترین
      بیبی کاترین=بامزه ترین
      کندی کاترین=درونگرا ترین

      دیگه نمیشناسم

    • 😐😐😐😐
      بعضیا شبیه منه😐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.