خب بچه ها همه میدونید که شبکه ی مستند درباره ی بی تی اس چه حرف هایی زده بریم پایین تا بیشتر توضیح بدم 👇👇👇
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب بچه ها همه میدونید که شبکه ی مستند درباره ی بی تی اس چه حرف هایی زده بریم پایین تا بیشتر توضیح بدم 👇👇👇
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وای آخه این لعنتیا به کیپاپ چکار دارن چقده حسودن😑😑🙁🥺
اره واقعااااااا خیلی حسودنننننننننن😐😐😐😐😐😐😞😓
😓😓
دقیقا باو خودشون تف طرفدار ندارن حسودی میکنن میخوان بازدید هاشون بالا بره پول به جیب بزنن ولی خو ارمیا میریزن رو سر اینیستا و هر کوفت دیه ای🗿
دقیقا جلو لشکر آرمی هیچی نیسدن👍
مگه کیپاپ مجاز بود که بخوان ممنوع کنند اصلا ممنوع بشه چی میشه
فن ساین بلک پیک تو ایران تعطیل میشه یا آهنگای بی تی اس رو توی تلویزیون پخش نمی کنند یا شبکه ران بی تی اس ایران منحل میشه چرا؟
واقعاااا حققق😐👌🏻👌🏻👌🏻
نه وقتی اینجور بشه اون طرح صیانته بود خو با اون کاری میکنن که دیگ نتونیم فیلتر شکن روشن کنیم و اگر نتونیم یعنی وی لایو و ..... همه شون میپره پس لطفا نرید دیگ 😁❤