5 سال پیش 11 اسلاید 3,907 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (209)
  • نوشته اولای افسردگیته ولی فک نکنم ک افسرده باشم
    بیشتر
    احساس میکنم چند تا شخصیت دارم

  • تازه اولای افسده گیته و باید خیلی خیلی مواظب خودت باشی میفهمی🥺
    مثلا اهنگهای شاد زیاد گوش بده و برقص حتی اگا بلدم‌نیستی اشکال نداره😅خودمم بلد نیستم😅
    به مشکلات فقط یه لبخند بزن و ردشو🥺🙂♥️👋
    از اینکه ادای ادمای شاد رو در اوردم و درونگرام خسته شدم

  • ممنون از نصیحتت🖤🥺عالی بود

  • خوشحالم که افسردم 💔🙂

  • افسرده نسیتی ولی باید بیسر مواظبب خودت باشی . دنیا دو روزه نباید بخاطر چیزایرکوچیک خودتو ناراحت کنی .
    تستت عااااااالی بود 👏👏👏
    بازم تست بزار💙

  • تازه اولای افسده گیته و باید خیلی خیلی مواظب خودت باشی میفهمی🥺
    مثلا اهنگهای شاد زیاد گوش بده و برقص حتی اگا بلدم‌نیستی اشکال نداره😅خودمم بلد نیستم😅
    به مشکلات فقط یه لبخند بزن و ردشو🥺🙂♥️👋
    یجورایی ازین که کسی درکم نمیکنه ناراحتم و اینکه نمیتونم با هیچ کس دربارش حرف بزنم بعضی وقتا احساس میکنم تنهام

    • هیچکس تنها نیست هیچکس...این یِ طرز فکری که تو ضمیر ناخوداگاه ما انسانا پرورش پیدا کرده....یجورایی میشه گفت مثل عادته...که تا چند نفر باهامون حرف نمیزنن یا بهمون بی محلی میکنن احساس میکنیم تنها ترین انسانیم...کلا حس دپ میگیریم😂💔
      در کل تنها نیستی...ماهمه انسانیم درسته؟پس انسانا هیچوقت همدیگه رو تنها نمیزارن🙂

    • برای منم همین نتیجه اومد

  • جواب: اصلا افسرده نیستم🌸🌸🌸🌸😍😍😍ارححححح چون واقعا من هیچوقت افسرده نشدم👍😂😐

  • من خیلی افسرده ام
    حتی یه وقتا به فکر مرگم هستم
    ولی واقعا یه نفرو دوست دارم که باهام حرف بزنه و خودمو براش خالی کنم
    یکی از همکلاسیام هست که به خاطر کرونا نمیتونم ببینمش
    به خاطر همین همه چیزو توی خودم جمع میکنم
    به والدینمم اعتماد ندارم و ازشون خوشم نمیاد
    سکته نکنم بسملله😐

    • خب امممم....درکت نمی تونم بکنم...چرا؟...چونکه زندگی هرچقدرم کِ سخت باشه باید تو از این روزا سخت تر باشی تا همچین چیزای کوچیکی تو رو بِ فکر مرگ و این چرت و پرتا نندازن😐
      (بچه ها ببخشید اگِ بعضی وقتا لحنم تند میشه...کلا خوشم نمیاد بقیه رو با حرفام گول بزنم..رُک و پوست کننده حرفم و میزنم...گفتم کِ یِ موقعی ناراحت نشید یا نشده باشید🙂♥️)
      خب داشتم میگفتم اگِ نمتونی دوستت و ببینی میتونی باهاش چت کنی خو💔
      یا تصویری حرف بزنی...به کارایی خوبی که تاحالا مامان و بابات برات کردن فکر کن...حتی اگه یکار خوببود

  • خب بچه ها دو روز دیگه سال تحویل میشه🥺🥺😍😍

    و همه این روزای سخت میشن مال پارسال.....بهتر تو این سال جدید همه چی رو جور دیگه ای شروع کنیم....تغیرات جزئی تو خودمون ایجاد بکنیم...که از اینی که هستیم‌بهتر بشیم.....

    ارزوی بهترینارو برای شما و کل ایران تو سال جدید دارم😍🥺
    ایشاالله تو سال جدید به همه خواسته هاتون برسید و شاد باشید و تمام درد و غم و مشکلاتتون حل بشه😍🥺♥️♥️♥️♥️♥️♥️

  • من افسرده نیستم ولی باید مواضب باشم خوب بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.