سلام این تست جنبه فان دارد خیلی وقت بود تست نساخته بودما با لایک و کامنت هاتون انرژی بدید مهربونام
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام این تست جنبه فان دارد خیلی وقت بود تست نساخته بودما با لایک و کامنت هاتون انرژی بدید مهربونام
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من مثه یونگیم ولی چاییش برای من شیرکاکائو عه
عجب سمی تصور بی تی اس تو خانه تکونی عید هم سمی ام کرد 😂😂
من سم سازم کلا 🤣😔🤞
آفرین 😂👏
و ته
🤣🤣🤣
من مث جیمین و یونگی
من کلا یونگیم
فالویی بفالو خیلی سمی🤣🤣🤣🤣🤣
مرسی سم بودن از خودتونه فالویی 🤣🌺
شوگا خیلی مووود منه😐😐😐😑😑 من دقیقاااا مث شوگا ام تو خونه تکونی کردن..... کلا از زیر کار در میرم😐👩🦯👩🦯
منم🤣🗿
وایییییی جررررر
🤣🤣🤣
سلااام
یک سوتی بد دادم
به چای گام به گام ک.ام نوشتممم😂😂
😅🤣🤣
😂😂😂
خاک ت سرم😂👌😐
😂😂😂
جررررعالیبود😂🍓
قربانت
عام چرت نبود که😑
من دقیقا جیمینم✨😂
مرسی🤣🤣🤣
خواهش