این عکسا رو خودم خیلی دوست دارم امیدوارم خوشتون بیاد 😻🏵️
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این عکسا رو خودم خیلی دوست دارم امیدوارم خوشتون بیاد 😻🏵️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اجازه هست از عکسات داخل اینم که در مورد کتابه استفاده کنم????
و همینطور رمان نوشتن و آهنگ خوندن :)
با جمله ای خودمو آروم نمیکنم فقط با نقاشی کشیدن، کتاب خوندن، فک کردن به زندگی کلاسیک، گوش دادن آهنگ و درست کردن اکسسوری های کیوت خودمو آروم میکنم :)
چرا انقدر بمب انرژی ای تو؟
خب وقتی حالم بده به خودم میگم ادا حال بدارو درنیار😂
چون واقعا میدونی این حسیه که خودمون داریم منتقلش میکنیم
پس وقتایی که حالت بده به خودت بگو تو که نمیخوای قسمت منفیه داستان برنده باشه میخوای؟
جونننننننن چ حرف باحالی حتما سعی میکنم
من تو ام یا تو منی ای انسان؟
عاشق وایب کلاسیکم
وای منم
وای دقیقا خیلی قشنگه
عرررر ಥ_ಥ