4 سال پیش 6 اسلاید 420 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (37)
  • منم پرنده دارم🙂🩷

  • کم کم داره از کاکالی خوشم میاد ها😆

    • بد موقع خوشت اومد
      افسردگی گرفته
      مثل من

    • آه متاسفم😔
      یکی از مشکلات پت داشتن همین وابسته شدنه

  • هنوز داریش ؟

    • نه چن هفته پیش مریض شد بردیمش پیش فروشنده گفت مریضیش خوب نمیشه😭😭😭

    • مرغ عشق تاحالا داشتید ؟

      وای 🥺🥺چرا مریض شد ☹️

    • آره مامان بابام قبل از اینکه من به دنیا بیام داشتن

    • سخته نگه داریش؟

    • نه مرغ عشقشونو فک کنم یا فروختن یا مرده

    • باشه مرسی

  • چه ناز و کیوت بود❤
    منم دارم اسمش هلی هست ولی مال من رنگش طوسی هست😂اگه اشکال نداره منم یه تست ازش بسازم

    • آخه چه عیبی داره عاجی رریتی؟

    • گفتم شاید خوشت نیاد منم یه تست از عروس هلندیم بسازم

  • واییییییی
    منم میخوام
    قراره برام بگیرن
    گرفتم تست میزارم ازش

  • وای چه نازه منم یکی دارم ولی نژاد سیتامون واقعا عاشقشم برام مثل داداشمه مامان بابامم عاشقشا مامانم مامانشه بابامم باباش منم خواهرش نمیزارم هیچکس نزدیکش بشه کوچیکه تازه 33 روزشه مامانم میگه برو پیش اجی و برو پیش بابایی واقعا عاشقشیم اسمش هم توتو هست وای چقدر زر زدم😂💔 ناظر لطفا منتشر کن دستم شکست

  • من ۲پرنده دارم یکیش نره یکی دیگش ماده اونی که نره اسمش پنبه هست اون که ماده هس اسمش لیمو هس

  • خیلی کیوته ☺️♥️♥️♥️🍓😘

  • آخییییی هنوز کامل پر در نیاورده ♥️♥️☺️

  • کیوتهههههههههههه^0^

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.