4 سال پیش 6 اسلاید 59 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (91)
  • اعتماد ب سقفت تو مثانم😐

    • 🙄 تو تستچی کاریت ندارم اما بعد همچو دارم برات اینجا خوب نیست لوت بدم

    • هرهرهر

  • داداشییییی 😢😞💔

  • خوش اومدی

    • دادش نامزت اکانت داره؟

    • نچ 😕
      آبجیا هم پیشنهاد دادن بهش گفتم اما نمیدونم دو دله 🤷🏻‍♂

    • اخه اجی تینا گفت باهاش حرف زده دوست داشتم باهاش اشنا بشم البته اگه شما اجازه بدید

  • دادش بلا دوره

  • اهم اهم بادمجون عشقم رو اذیت کنی من میدونم با شما گفته باشم 😂😂

    • منظورت با کیه دقیقا ؟

    • منظور از عشقم زهرا بود 😂😂😂


      چیه نکنه فک کردی به تو میگم عشقم زرششک 😂😂😂

    • 😂😂 منظورم این بود بادمجون به کی منظورت بود 😐

    • شما 😂😂

    • 😐😶 تینا اگه ما بادمجون هستم شما هم گوجه فرنگی هستین 😕

    • باشه داداش منم گوجه‌فرنگی 👍😂



      عهه راستی از ستم ک ناراحت نشدی؟

    • 😂😂
      نه مگه میشه ناراحتی از کسی سراغ من بیاد 😁

    • 😁😘

  • عهه پویا فقط میشه از تستچی نری 🥺🥺😢😢
    آخه هرموقع حوصلم سر میره با تو حرف میزنم 😢😢🥺🥺

  • و در ضمن کله شق گفته باشم بدون من عروسی نگیرین وگرنه جفت پا میام تو حلقتون
    و بچه هم بیارین که میخوام خاله و عمه بشم 😁🤩🥺🥺

    • آره عزیزم تو هشق عمه ای

    • بله سلام عمه‌ی خودت 😂😂😂

    • 😂😂😂 میای ؟
      یا خدا هنو کو تا عروسی
      اونم بچه یا خدا 😂
      اما اگه بچه دار بشیم چشم رنگی میشه 😎
      چون هردومون چشامون رنگه 🥰

    • 😂 حالا عمه کسی دیگم میشین
      دعوا نکنین 😂

    • واییییی خدا از همین دلم میخواد اون بچه رو ک متولد نشده رو بخورم 🥺🥺🥺😂😂

    • 😂😂😂

    • واییی پارمین 😂😂

    • یا خدا خدا به داد بچمون برسه فاتحش خوندست 😂

    • بله 😁

    • هر وقت بچه دار شدم پس باید حتما یادم باشه که پنهونش کنم 😂

    • آره 😂😂😂

    • 😂😂

    • واییی 🤣🤣

  • سیلاااااااااااام داداش یکی یدونه دلم برات تنگ شده دیونه 🥺🥺
    خداروشکر ک خوبی و در ضمن داداش قدر زهرا رو بدون اون دختر فوق العاده اس تو این چند روزی که تو نبودی من همش باهاش حرف میزدم میخندیدم واقعا خیلی مهربونه
    امیدوارم ب پای هم کپک بزنید 🤣🤣🤣😘😘

    • واییییی جرررر 😂😂😂

    • نه من عشقمو ک تنها نمیزارم 😂😂😘😘

    • بله زهرا تاج سرمه مطمئن باش
      آره دیگه مهربونه اما قبلا وا مسیبت بود 😂 اما مثل اینکه دوستای خوبی شدید باهما 😉
      مرسی آجی ❤🌹

    • 😂 مطمئن باش تحویلش میگیرم

    • ببخشید می رو تحویل میگیری؟ 🤔

    • آره زهرا عشقمه نفسمه یکی یدونه س
      ولی شما زرشکین بادمجون و هویجین 😂😂😂😂

    • آره عشقه

    • بچه هاااااا 😶😶😶😶
      واقعا داداشتون به زن داداشتون فروختین به همین راحتی 😕😕😕😕😐😐

    • 🤣🤣🤣

    • من تا زمانی که نامزد دار نشدم نفهمیدم که دخترا چه حسی دارن اما زمانی که با زهرا نامزد شدم تمام شرایطشون رو درک میکنم برای همین سعی میکنم که هیچ وقت دل زهرا نشکنه 😊

    • آفرین داداش مهربونم هیچ وقت دلش رو نشکن زهرا دختر خیلی خوبیه شما دو نفر برای همدیگه ساخته شدین امیدوارم همیشه خوشبخت باشین و بخندین
      از ته ته قلبم براتون آرزوی خوشبختی میکنم عزیزانم 🥰🥰

    • میسییییی 🥺🥺🥺

  • جیییغ آمدی خداروشکر بهتری؟

    • سلام
      مگه میشه نیام 😂
      آره هرجور باشم بهتر از اینه که تو اون قبرستونی باشم 😬😫
      تو چجوری

    • مرسی منم خوبم

    • عه ببخشید سلام یادم رفت😅💔😐

    • شکر
      امیدوارم هیچ که مریض نشه به هیچ عنوان
      😂😂

    • 😂✨

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.