4 سال پیش 4 اسلاید 50 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (74)
  • سلام بر ورپریده جهش یافته فرا ریخته، گوریل انگوری، خیارشور کپک زده، شپش، سگ آبی، هرکول، کرگدن ناناز خودم خوبی جونم چ خبر 😂😂 هرکول جان قدر منو بدون هیچ خواهری تو دنیا انقد ب برادرش اهمیت نمیده و باهاش با مهربانی برخورد نمیکنه 😂😂😂😂💔💔

  • مامانت
    شکست عشقی
    15سالگی چون سن خودمه و دوستش دارم
    عشق

  • مامانم
    شکست عشقی
    ۱۸ سالگی نمیدونم 😂
    عشق

  • 1.خودمو نجات میدادم 😂💪
    2.هیچکدوم
    3. 20
    4.همشون
    عالی بود 😎💪

    • 🤣🤣🤣
      اگه‌هم نجات پیدا کردن فاتحت خوندست 🤣

    • یا خدخدا 😱😱😂😂😂😂😂

    • 🤣🤣 فکر همه جاشو کن

  • سلام داداش میشی
    غزل 15

  • پوبا یه سوال دیگه😂😂
    ببخشید من خیلی سوال میکنم😂
    متولد چه ماهی هستی؟♥️

  • پویا یه سوال!!
    خسته نشدی انقد آهنگ گوش دادی؟؟؟؟😂😂

    • نچ 😂😂😁
      چون عاشق آهنگم 😍

    • منم همینطور ول مامانم از آهنگ خارجی بدش میاد منم از ایرانی باهم فق سر آهنگ دعوا میکنیم😂😂 اون میگه این عجیب غریبا چیه گوش میدی معلوم نیس چی میگه😐منم میگم نترس من متوجه میشم داره چی میگهههه😂😑

    • 😑😶
      خب یه روز درمیون که باهم. دعوا کنین
      😂😂 واقعا میدونی‌؟

    • نمیشه نمتونم آهنگ فارسی تحمل کنم دست خودم نیست😑😂
      آره باو بلدم آهنگ هارو ترجمه کنم😜
      فق به عشق بی تی اس یاد گرفتمشون انگلیسی و کره ای بلدم😎😎

    • 😂😂
      حالا بخاطر مامانتم شده باید تحمل کنی
      👏🏻👏🏻 آفرین موفق باشی ❤

    • تازه دارم تحمل میکن دیگ چیکار کنم😐💔
      مرسی داداش😄💜💕

    • 😂🤦🏻‍♂ چاره ای نیس

  • خب
    1: در این شرایط خدمم میپرم تو آب:/
    2:صد درصد امتحان:/
    3:یه سنی که هم نوجون باشم هم به سن قانونی رسیده باشم:/:/:/:/:/:/:/
    4:هیچ:/گوشیم:/

    • 😑😑 چرا خودت میپری داخل آب ؟

    • نم:/تصمیم گیری سخته خو:/

    • 😂😂
      سر منم همی اومده نه🤦🏻‍♂🤦🏻‍♂🤦🏻‍♂
      راسی خوبی

    • 😂💔
      مرسی ت خوبی؟

    • فدات مرسی ❤

  • 1 : مامانم
    2 : شکست عشقی
    3 : 19 سالگی چون اون موقع هرکاری دلم بخواد رو میتونم انجام بدم.
    4 : عشق
    تمام عالی بود حالا تو کدوما رو انتخاب میکردی؟؟؟

    • پس دوست داری مستقل باشی ؟
      خیلی هم عالی
      والا من نمیتونم بگم چون واقعا سخته چون هرچی رو انتخاب کن ف.حش و میخورم 🤦🏻‍♂🤦🏻‍♂😂 دست ازسر کچل من بردار همینجوری دارم ف..حش میخورم بدترش نکن 😂😂🤦🏻‍♂

    • اهوم خعلی دوس دارم
      خب باشه گیلاس جون چیکار کنم دیگه دوس ندارم ف.ح.ش بخوری

    • انشاالله به آن زمانم میرسی کیویم 😁
      ❤😂😂 مرسی

    • ایشالاااا😜♥️
      خواعش داداش گیلاسیی😜💕

    • ❤🤩

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.