سلام سلام خوب هستید آمدم با یک تست دیگه هرکی می خواد بفهمه کدوم بستنی کیوت و خوشمزه است این تست را انجام بده.
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام سلام خوب هستید آمدم با یک تست دیگه هرکی می خواد بفهمه کدوم بستنی کیوت و خوشمزه است این تست را انجام بده.
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
هستی رضایی پور؟
بستنی قیفی با طمع بلوبری روش کلی اسمارت تیز و چند تا پاستیل بستنی قیفی و همین تکه های شکلات و یک شکلات بیسکوییتی لوله ای به همراه یک قاشق 🤤🤤🤤🤤🤤☺☺☺☺😋😋😋😋😋😋🤤🤤🤤🤤
عالیه 🤗
ممنون
آ ه میدونم که میخونی آبجی هستی فقط محض یاد آوری گفتم😁که گفته باشم😉😉ولی یک نکته میگم من هر موقع اسم این تست رو میخونم یاد خودم میوفتم چه بستنی هستی؟ (هستی)خیلی باحاله😜😜😜
بستنی اسکوپ با طمع شکلاتی روش یک تکه شکلات کاکائویی و همین طور یک دونه آلبالو روش و همین طور یکی از این شکلات بیسکوییتی های لوله ای به همراه قاشق🤤🤤🤤🤤🤤😋😋😋😋😋☺☺☺☺☺🤤🤤🤤🤤
عالی بود😍😍به تست های منم سر بزن هستی جون🥰🌹
ممنون
چشم
خودت که می دونی داستان ات را می خونم
من توی این پرفایله جدیدت رفتم ولی ادامه ی داستان رو ندیدم.
هنوز منتشر نشده
توی صف برسی هست
بستنی اسکوپ با طمع شکلاتی روش یک تکه شکلات کاکائویی و همین طور یک دونه آلبالو روش و همین طور یکی از این شکلات بیسکوییتی های لوله ای به همراه قاشق.
یا خدا من چقد مخلفات دارم. تستت عالی بود.
ممنون
خوبه 👍
ممنون