4 سال پیش 4 اسلاید 250 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (36)
  • حتی اگه بقیه فراموشت کنن من هیچوقت فراموشت نمیکنم عزیزم

  • داداش ميشي

  • حتی بابات😏😏
    __________________
    بابام پسره یا مرد😐💔

    • بابات هم پسره هم مرد جون دل.مرد که از اول مرد نبوده،پسر بوده

  • فالویی بفالو

  • آره من تورو یادمه😍فقط اکانتم پرید و اکانت جدیدمه🤫😉یادمه توی همه تستام شرکت میکردی و لایکشون میکردی و کامنت میزاشتی🎉😇دمت گرم خیلی خوب بودی🤗

  • اومدم

    • مطمئنی انقلاب ایران رو بد بخت کرده؟

    • یه جایی رو بگو واست یه فیلمی رو بفرستم

    • اره
      چرا ما نباید رییس خودمون باشیم
      کمی هم ما باید ادم باشیم
      نمد واقعا
      زیر دست شاه بودیم خیلی بهتر بود
      البت نه
      نمد
      ولی اونو مطمئنم

    • اول اینکه رئیس جمهور رو خودمون انتخاب میکنیم برعکس شاه که به زور بهمون تحمیل میشد.دوم اینکه میدونستی تورم دوره شاه در حدی بوده که اگه فردی میخواسته یه کیلو گوشت بگیره باید حداقل حقوق یک ماه و خورده‌ایش رو میداد تا یه کیلو بگیره.تازه اون دوره تحریم هم نبودیم

  • چرا دیگه تست نمیسازی؟! ی جدید بساز باهاش حال کنیم😄💃🏻

  • من نمیشناسمت قبلا هم نمیشناختمت اما خوب عیبی نداره با هم دیگه بقیه رو پیدا میکنیم کمکت میکنم تا همه ی دوستای قبلیت رو پیدا کنی 💜

    • من دوستی نداشتم🙂😁💔خودم میخواستم که نداشته باشم😁😁💔

    • عا پس مثل منی منم درحال حاضر دوستی ندارم 💔

  • سلام عزیزم🥺💞
    نههههه من ترو یادم نرفته🥺✨💕تستچی فرقی نکرده فقط کاربرای قدیمی یا اک شون پریده دوباره وارد شدن یا هم رفتن متاسفانه ولی بیشتری ها اکشون پریده ولی ما هنوز تو رو یادمونه و عاشقتیم🦋✨💕

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.