6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
شاید یکم درونگرا باشی
آره یکم هستم
به احتمال ۸۰ درصد درونگرایی ۳۵امتیاز
تو خود درونگرایی😐🚬
درونگرا :)
تو خود درونگرایی
درسته درونگرام😐🧸😂
مجموع امتیاز شما
45 امتیاز
نتیجه تست
تو خود درونگرایی
یسسسسسسس
۸۰ در صد دونگرام
80 درصد درو نگرام:)
🥺😆
من خیلی درونگرام و راضیم واقعا هم عاشق تو اتاق تنها بودن و نوشتن و نقاشی و خیال بافی و البته درس هم دوس دارم نباشه معنی پیدا نمیکنه زندگی 🤩
کلا اینو به همه میگم چه درونگرا چه برونگرا چه میانگرا
فقط خودتون باشین و با خوش اخلاقی بگین که این شخصیت شماست و اینکه سعی کنیم همیشه آداب معاشرت رو رعایت کنیم یعنی اگه درونگرا هستیم تو جمع یکم سلام و علیک کنیم و اگه برونگرا هستیم سریع گرم نگیریم که اشتباه قضاوت نکنن😍
خیلی منطقی و پرفکت بود حرفت😍🥰
خواهشمی می کنم گلم 🥰🥰🥰 خوبی از خودته
تو خود درونگرایی
آره واقعا درونگرام اما متاسفانه اصلا کسی قبول نداره😐💔
به بقیه اهمیت نده