^-^ کامنت فراموش نشه☁️💕
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
^-^ کامنت فراموش نشه☁️💕
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فکر کنم یه چیزی همیشه ناراحتت میکنه
فکرت مشغوله . در ظاهر مغرور به نظر نیای ولی مهربون و دوست داشتی هستی
شاید هیچکی درکت نمیکنه
تنها کسی که درکم کرد🙃
فکر کنم یه چیزی همیشه ناراحتت میکنه
فکرت مشغوله . در ظاهر مغرور به نظر نیای ولی مهربون و دوست داشتی هستی
شاید هیچکی درکت نمیکنه
اره دقیقا.میای با هم دوست بشیماگر خواستی به شمارام اس ام اس بده نگاه می کنم یا تو تلگرام.
شماره ام:6303 970 0901
تو ادم ناراحتی هستی ولی آدم بدی نیستی ! بقیه باعث میشن تو احساس بدی داشته باشی یه جوری که انگار کل دنیا باهات دعوا داره ....نه؟ ولی یه چیز بهت بگم : خودت باش از بقیه زیاده .
دقیقا:)
تو ادم ناراحتی هستی ولی آدم بدی نیستی ! بقیه باعث میشن تو احساس بدی داشته باشی
یه جوری که انگار کل دنیا باهات دعوا داره ....نه؟
ولی یه چیز بهت بگم : خودت باش از بقیه زیاده .
بشدت حق :)
فکر کنم یه چیزی همیشه ناراحتت میکنه
فکرت مشغوله . در ظاهر مغرور به نظر نیای ولی مهربون و دوست داشتی هستی
شاید هیچکی درکت نمیکنه
😔😔 but I know this🙂🙂
درست گفتی افرین ممنونم
سلام برای من رو کاملا درست گفتی خیلی خیلی ممنونم که تستت واقعی بود😍😍😘😘
😍👌
فکر کنم یه چیزی همیشه ناراحتت میکنه
فکرت مشغوله . در ظاهر مغرور به نظر نیای ولی مهربون و دوست داشتی هستی
شاید هیچکی درکت نمیکنه
چیزی تو این مایه ها😂درسته
دقیقا جواب تستت برعکس خودم بود
من آدم خیلی پر جنب و جوشی هستم ولی جواب تستت اومد:
فکر کنم یه چیزی ناراحت میکنه.در ظاهر مغرور میای ولی مهربون و دوست داشتنی هستی شاید هیچ کی درکت نمیکنه.
فقط مهربون و دوست داشتنی هستی درست بود
من با توجه به جوابی که دادی نتیجه رو دادم ، درهرحال مرسی که شرکت کردی💕