5 سال پیش 8 اسلاید 4,182 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (63)
  • با توجه به امتیازت افسرده نیستی
    جذاب و دوس داشتنی ، باحال و خواستنی :)
    سعی کن هیچ چیزی ناراحتت نکنه هرچه قدرم که سخت باشه 🥑💚
    نیاز نیست شبیه بیلی باشی تا فکر کنی عالی هستی الانم عاااالی هستی.

    اخه من درگیر یک چیزی شدم ک اصلا نمیتونم بهش فکر نکنم مخصوصا وقتی اهنگ گوش میدم.ولی من عاشق اهنگم

  • اتفاقایی که برات میفته باعث میشه افکار منفی ذهنت رو پر کنن ولی تسلیم نشو,عین حال چه بخوای چه نخوای عالی هستی!!……………Yayyyyy ممنون بابت تست

  • عجواب تست من طوری بود که گریه م گرفت از خوشحالی😭💞💞💞💞

  • سلام من این شدم من ازبیلی خوشم نمیاد
    شما به سوالات تست پاسخ دادید
    مجموع امتیاز شما37 امتیاز
    نتیجه تست
    با توجه به امتیازت افسرده نیستی
    جذاب و دوس داشتنی ، باحال و خواستنی :)
    سعی کن هیچ چیزی ناراحتت نکنه هرچه قدرم که سخت باشه 🥑💚
    نیاز نیست شبیه بیلی باشی تا فکر کنی عالی هستی الانم عاااالی هستی.

  • خیلی خوب بود مرسی:))))

  • عالیی
    اجی میشی*-*
    داستانم بخون--*

  • نمیدونم . . . شاید من اشتباه میکنم ولی تو واقعا ناراحتی !. . . با توجه به‌ جوابت ناراحتی وگرنه من پیشگو نیستم . غمگینی انگار زندگی خیلی تکراریه و هیچ اتفاق خاصی نمی‌افته :( ولی تسلیم نشو بیلی و کلی از آدمایی که ما فکر میکنیم بی نقص هستن تسلیم نشدن تو هم همینطور باش🍃🌻
    بیلی کیه 🙄 من دوس ندارم کسیو الگوی خودم بزارم میخوام خودم راهمو پیدا کنم

  • اتفاقایی که برات میوفته باعث میشه افکار منفی ذهنت رو پر کنن ولی تسلیم نشو ، عین حال چه بخوای و چه نخوای عالی هستی! همیشه مثل همین الان قوی باش و شاد باش بیخیال باش نیاز نیست شبیه بیلی باشی تا فکر کنی بهترینی ، چون الانشم بهترینی🍯💕

    عالییییییی بودددد
    خوده خودمم

  • یه چیزی بین شادی و غمی ! ولی مطمئنم در هر شرایطی بازم بهترین میمونی مثل الان ....
    شخصیت پیچیده میدوس :)
    نذار هیچی ناراحتت کنه سعی کن مثل بی تی اس در کنار مشکلات بهترین بمونی ☁️🌈☁️
    هوم شخصیتم پیچیدس ولی الان بیشتر ناراحتم

  • عالی بودی ✨🤍🖇️

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.