4 سال پیش 6 اسلاید 60 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (44)
  • image♤SAMI♤
    آفلاین

    ج چ : بهش لبخند می زنم و می گم اگه نظرت برام مهم بود حتما بهم بر می خورد ، اگه حتی ناراحت هم شدی نزار کسی بفهمه

  • اوهوییییییی
    مسابقه ی جملات تاثیر گذارت کوووو ؟؟
    می خواستم یه جمله ی کمر شکن بگممممم 😑

    • اوهویییییی و ... ردش کردن الان دوباره میزارم

    • تو تست خداحافظی نمیزاری ؟

    • نه برای چی ؟

    • اوهوویییییییییییییییییییییییی =|✌🏻
      عاو باش

    • ۸۴ تا فالوور داری ، میخوای تو خماری بزاریشون ؟

    • به من چه خودشون فالوم کردن ⁦ಠ◡ಠ⁩

    • من به چی این امید دارم خدا ؟؟؟؟

    • راستی تو مسابقه شرکت کردی نگفتی اگه بردی چی میخوای برو تو مسابقه کامنت کن 😐☕

    • برف می‌خوام ⁦D⁩=✌🏻✨

    • حیحیحی 🤭🤭🤭😂😂😂😂😂👌🏻✨✨✨
      جمله خیلی کمر شکن بود ، نه ؟ ⁦⁩😎😂😂😂😂😂😂

    • از برف از کجام در بیارم خدا ، خدااااااااا

    • خیلیییییی اخه کی برف میخوره ؟ اونم این برفی که اگه بباره سیاهه تا سفید از بس هوا الوده است ؟

    • من و خیلی دیگه از آدما ⁦D⁩=
      دیگه مشکل توعه =|

    • مشکل خودتههههه ⁦┐(´д`)┌⁩

    • میدونی من اشتباه کردم اصلا به هرکی برد یدونه شکلات میدم

    • پس برام پست کن ☕

    • ( وی دارد طبق عادت همیشگیش دستش را داخل موهاش میکند و موهای اونیب ( روش همیشگی ) را مشت میکند وآزاد میکند 😐☕) بعد تو چرا اینوری ولی اونور نیستی ؟

    • بیچاره موهات =|
      چون دلم میخواهد 🎶

    • آره ، معلومه خیلی د.ی.و.و.ن.ه ام ؟ 🙃

    • نه =|
      کار عجیبی نیست منم می کنم

    • مردم رازآ چرا نیستی ؟.

  • وای خیلی قشنگ بود با اینکه اصلا افسرده یا ناراحت نیستم ولی خوشم اومد

    • 🙂 جدیدا میخوام بزنم تو کار معرفی کتاب و ........

  • آجی میشی؟

  • در جواب سوالت به ایهام و استعاره تیکه ایی بهش میندازم که بعدا وقتی فکر کرد بفهمه چی گفتم .

    ولی اگر خیلی رو مخم بره با منطق و اگر بشه ریاضیات همون تیکه رو علیه خوش استفاده میکنم

    • رشته ات ریاضی ای هست ؟

    • آره 😅

    • .........
      | 6 دقیقه پیش
      ممنون از پیشنهادت ولی خیر 😐😒

      این چقدر آشناست 😂

    • جواب بهتر از مال تو پیدا نکردم کپیش کردم 😂😂😂

  • جواب سوالت : عام . . . اگه کوچیکتر باشه پو.زشو به زمین می.مالم 😐☕✨ ، اگه بزرگتر باشه فقط سکوت می کنم یا مثل تو می خندم .

    • 😂 اعتراف میکنم‌از معدود آدمایی هستی که منو میخندونی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.