4 سال پیش 5 اسلاید 37 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی عشق

نظرات بازدیدکنندگان (101)
  • imageMatin
    | 10 ساعت پیش
    من مگه چندتا زن دارم 😐 این چه حرفی بود 😐 اولین پیشنهادمه 😐 شایعه درست مکن 😐حرفت را پسسسس بگیرر







    نوموخوام😂😐

    • جررررررررررررررر 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • ت توی کمپانی تی جی تی عسدی¿
    -مونکوت

  • کیمی جان من بخاطر تو و بلو اسکای اومدم تو کمپانی بلیفت لاب ولی تو میخوای از این کمپانی بری 😢
    واقعا؟
    _ایکو=‌‌ یونا

    • نه نمیخوام من فقط از صونبه احازه کرفتم تا تو دو تا کمپانی باشم همین🥺🍓🍬

    • ❤️

  • داداش ميشي

  • 😭😭😭😭😭😭😭😭شوکا و جین و نامجون هم کرونا گرفتنننن
    راستی چه خبر خبری نیست ازت😭💜💜

  • حالا بذار یکچیز خنده دار بگم یادته چند روز پیش بی تی اس گفت ما هالزی دخترمونه بعد ارمیا از لجشون اومدن گفتن ما هم اد شیرلن (درست نوشتم؟) پسرمونه و بی تی اس حسودیش شد و اون توییت در مورد هالزی رو پاک کرد و بعد بی تی اس اومد یه توییت گذاشت و نصف قلب با دستش درست کرد و بعد یک ارمی اومد نوشت بدین همون هالزی دخترتون اون قلبو کامل کنه و من داشتم جر میخوردم از خنده من توییتر ندارم یکی تو تستچی گذاشته بود من از صبح تاحالا همش دارم تست هایی که بی تی اس کرونا گرفت رو منتشر میکنم و الان فهمیدم چقدر ارمی هس

    • هیح منم وقتی شنیدم اعضا اینو گفتن از حسودی ترکیدم😐حالا اون دختره خوب گف😑هیح زندگی هالزی هم نشدیم😢برم تو افق نامعلوم محو شم👏راستی افق کدوم وره؟؟😐😂

    • 🤣صیم منم حسودیم شد 🤣افق از سمت چپ بیا با هم بریم تو افق محو شیم 🤣

    • دوست من میگه اخه ادشیرینننننن
      خب چرا یکی دیگه چرا نگفتن جاستین بیبر 😂😂😂😂😂😂

    • انقد حال کردممممم ارمیا اینکارو کردن
      والا ما ارمیا بجه شونیم نه هالزی .هالزی خودش بچه داره

    • صیم 😂😂😂

    • شکا از هالزی بدتون میاد؟
      سوالم ببخشید اگه بهتون بر خورد

    • نه من بدم ازش نمیاد بقیرو نمیدونم 🎨💕☁️

  • کیمی جان یک خبر گریه دار برات دارم خب اولین نفر یونگی بود که دیروز اعلام کردن تست کروناش مثبت شده و خودش رو قرنطینه کرده. من خیلی نگران بودم چون بایسم هم یونگی بود امروز هم تست نامجون و جین هم مثبت شد و اون دونفر هم باید خودشون رو قرنطینه کنن همشون گفتن مثل یه سرماخوردگی ساده است و نگران نباشید... هق بایس هام..
    این بود😭😭😭😭😭😭😭😭😭جین و نامی هم گرفتن ولی همه گفتن مثل یک سرما خوردگی

    • با اجازه من واسه همین پروفایلمو غمگین کردم

    • عه من به پروفت دقت نکردم دیگه ناراحت نباش اونا گفتن مثل سرما خوردگی زود خوب میشن

  • تو هم اگه بخوای میتونی ناظر بشی چون شرط اول اینکه بیشتر از 15 تا تست داشته باشی که تو داری و شرط دوم اینکه 45 روز از عضویتت گذشته باشه و فکر کنم تو گذشته پس میتونی ناظر شی

  • کیمی جااااااان ناظر شدم 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

  • اصل میدی؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.