حتما توی این موقعیت ها گریه کردی
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حتما توی این موقعیت ها گریه کردی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تو همه ی اون مکان ها گریه کردم جز اغوش مادر
توی استخر گریه کردم
تو بغل داداشم گریه کردم تا دلت بخواد کلا با داداشم خیلی مرحم همدیگه ایم
همه درسته
چ چ :در حال خوردن😁
ج چ:توی رختوخواب
تو همه جا گریه کردم😂
ج.چ: توی جمع 😂
خب نظرات تا به امروز به پایان رسید
امید وارم زیاد توی زندگیتون گریه نکنید😊😘😘😘
تو د*س*ت*ش*و*ی*ی*
🤣🤣من تو دستشویی و مدرسه هم گریه کردم😭😭
همشون بخصوص زيربارون💔💔
درسته .♡
تو دستشویی😂😂
سلام کیوتم 🙃
پارک یوکی یه سولوییست تازه کاره که به حمایت شما کیوتا نیاز داره🐬
به فندوم این کیوت بپیوند🍫🍭💜
و یهLOVE LIGHT(لاو لایت)که به معنای نور عشق عه بشو خوشگلم💖
_باتشکر پارک یوکی♥
من تو دستشویی و رختکن حموم خیلی گریه کردم و همیشه دردامو اونجا گفتم🙂💔اونجا جاییه که من خودمو آروم میکردم چون کسی رو نداشتم آرومم کنه:)