نمیدونم چی بنویسم I:
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
نمیدونم چی بنویسم I:
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تیتاب طلایی منو بده جوکر میگم تیتاب منو بده
تا ابد تو برزخ می مونم ولی یه چیزی نماز ربطی به بهشت و جهنم ندارن ممکنه یکی نماز بخونه خیلی آدم بدی باشه یا نماز بخونه خیلی خوب باشه .بنظر خودم که می رم جهنم
جهنمممم
جهنممممم
نه میری بهشت نه میری جهنم چون نه آدم خوبی هستی نه آدم بدی تو همون برزخ تا ابد خواهی موند جایی واسه تو نیست
اخه بدبختی اینجاس که تو این دنیا هم جایی واسه من نبود🥲
همه با هم خوب باشیم باید آدم خوبی باشیم
میری بهشت بخاطر روه پاکت حتما نتیجه رو کامنت
میرم بهشت
نه میری بهشت نه میری جهنم چون نه آدم خوبی هستی نه آدم بدی تو همون برزخ تا ابد خواهی موند جایی واسه تو نیست
من میرم آدم بدی بشم جهنم از برزخ بهتره
برزخ نه خوشی های بهشت رو داره نه سختی های جهنم یه چیزی بین بهشت و جهنم
خوب باش خب تا ابد عذاب کشیدن خوبه یا تا ابد هر کاری بخوای بتونی بکنی
میری بهشت بخاطر روه پاکت حتما نتیجه رو کامنت تا به عنوان جایزه بهت تیتاب طلایی بدم I:
زود تیتابم رو بده 🥮
اینم یک عدد تیتاب طلایی
ممنون 😂