...5:36 سلام کیوتیا... اومدم با ی تست جدید ک خلسه در مورد عشق یک طرفه صحبت میکنع:)💔
20 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
...5:36 سلام کیوتیا... اومدم با ی تست جدید ک خلسه در مورد عشق یک طرفه صحبت میکنع:)💔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دوسش دارم دوسم نداره:)
دوسم داره دوسش ندارم:)
خدا رو شکر من رو هر کی کراش میزدم اونم رو من کراش بوده😐💪🏻🥲💜
و منی که هردوشونو دارم💔:)
درامه
عالی بود 💔🙂
هققق عاجی😥😔
ی چیز خیلی بد هم ک تقریبا مث عشق ی طرفس ک میگن بدتر از مرگه اینه ک ما عاشق کسایی میشیم ک حتی اونا از وجودمون هم خبر ندارن ولی خب بازم با تموم وجود دوسش داریمو نابود میشیم هققق:)💔
kim dracula#
RM#
آره باهات موافقم
خیلی بده
و ما آرمیهای ایرانی داریم با وجودمون حسش میکنیم
ولی همین که میدونیم بی تی اس با وجودمون انگیزه میگیرن خوشحالیم🥺💕😔💔
وای قلبم💔😭😞
خیلی دردناکعه:)💔