هایووو آرمییییی چطوری؟؟؟ من تو این تست میخوام بیوم رو بگمممم🥺🥺❣️❣️
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هایووو آرمییییی چطوری؟؟؟ من تو این تست میخوام بیوم رو بگمممم🥺🥺❣️❣️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
هی منم ۱۲ سالمه ولی نیمه دومیم وگرنه الان کلاس شیشم بودم اینه تو😭
مگه الا چندمی؟؟؟🥺💜
من که از پنجم ۱۲سالمه چرا ۱۳ نمشم😐💔🤣
بعد یه سوال اونایی که نیمه اولین کوچیک ترن که!😐
البته فکر کنم
اشتباه میکنی الان اون یکی دوستم همسن منه ولی کلاس شیشمه😐
های کیوتا🤗💜
کمپانی تازه تاسیس J.M به کاراموز نیاز داره😃⚡
چهار تا گروه چهار تا پنج نفره😍💗
این گروه خشگل به شماها نیاز داره✊🏻😉
چطور دلت میاد عضو گروه ما نشی؟🥺💔
میدونم تو هم دوست داری عضو شی💟👌🏻
این گروه بیشتر از هر گروه دیگه به کاراموز هاش اهمیت میده🤌🏻💕⚡
پس بدو بیا و عضو کمپانی ما شو💌
منتظرتم لاولی😘👊🏻