5 سال پیش 7 اسلاید 64 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (90)
  • های❤️
    من جنی مدیر کمپانی A-S هستم❣️
    کمپانی A-S کاراموز می‌پذیره💞
    فقط باید یه اهنگ بنویسی به عنوان تکلیفت 💓
    بعد دبیو میکنی❤️
    اگه خواستی بیا به کمپانی A-S💕
    ساری برای کامنت 😔

  • من کی دبیو میکنم؟

  • سلام ارمیتا من کاراموز میشم✋
    اسم اصلی هانا.سن اصلی.۱۲..اسم فیک..جی هانا .چه یونگ.سن فیک..۱۹.وزن فیک..۴۱.قد فیک.۱۶۵..عکس آیدلی پروفم نمیشه😐😐پس لیسا اگه مشد جیسو

  • رئیس شمایین؟
    من میخوام اودیشن بدم
    اسم اصلی : آیسل
    اسم استیج : ایو
    سن اصلی و فیک : ۱۱
    موقیت : دنسر اصلی ، ویژال ، مکنه ، لید رپر ، مکنه ، سنتر
    وزن فیک : ۳۰
    قد فیک : ۱۷۴
    عکس آیو

  • منیجر نمیخاید؟

  • دبیو

  • آممممم ببخشید من کی درست می کنم
    یه گروه دونفره می خواستم

  • اسم اصلی یگان
    سن اصلی 13
    قد اصلی 160
    وزن اصلی 55
    اسم ایدلی پارک یوری
    سن آیدلی 15
    قد ایدلی 151
    وزن ایدلی 35
    و من یه گروه دو نفره می خوام یعنی یه وکالیست و دنصر تا با من هم گروهی بشه
    و خودم رپر و دنصر باشم

    • و عکسم را هم تست ساختم

    • اکی،کاراموزی

    • فقط ببخشید تست های قبلی که برای تکالیف بود را باید انجام دهیم یا تست جدید درباره تکالیف می زارید
      و امم اجی میشی رییس

    • نه تست جدید نمیزارم
      بله عاجی میشم،آرمیتا12

    • مرسی

  • اسم اصلی : هلیا
    سن اصلی : ۱۲
    اسم فیک : کائه
    سن فیک :۲۴
    عکسم حتما باید ایدل باشه؟
    سولو یا گروهو نمیدونم ولی امشب بت میگم 😁💖

    • اک،عاژو

    • 💓

    • اجی نگفتی عکسم حتما باید عکس یه ایدل باشه؟
      دوس دارم گروهی رو امتحان کنم ولی فک نکنم با بقیه کنار بیام تا شب سولو یا گروهو بت میگم 😅
      راستی چرا حالتو عصبی زدی؟

    • اک مشکلی نی تا شب بگو
      عام... عصبی زدم چون....از دست کراشم عصبانیم ولی دیگه نیستم و از زندگیم حذفش کردم😹💞

    • اهان😶
      گروه میخوام 🙂💖
      خیلی سخت بود انتخاب کردنش 😐😂

    • اکی گروهی
      عاجی خیلی مودی😹

    • 😐😐😐😂😂😂

    • آها،أه باید عکس یه آیدل باشه

    • پس عکس لیسا مال من
      فقط اگ چن نفر لیسا رو انتخاب کنن یه جوری نمیشه؟😐😂

    • دو تا لیسا داریم یه نفر دیگه انتخاب کن

    • نمیشه😐💔یه نفر دیگه که می خوای باهاش هم گروهی شی جنیه😁💔

    • 😐😐😐😂😂
      خو پ رزی
      اگ اینم نمیشه دیه نمیدونم
      راستی اجی گروهمون چن نفرس؟
      میشه بیشتر از دو نفر باشیم؟

    • نه جیسو توی گروه نداریم
      بیشتر دو نفره مطمئن باش

    • جیسو نه رزی😐
      کاش بیشتر از ۲ نفر بودیم
      خب ۳ نفره نمیشه؟

  • اجی من همون کاربر Dead هصدم
    این اک دوممه 😁

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.